23 mar 2014

K-Weekly

Poprzednie nagrody wygrywają:
pomarańczowa tunika - Heneda
szary blazer - Uplooad
żółty sweter - Punkkokoo
biała bluzka z twarzą - SharpayDenali
biało-niebieski top - miss_miley_van

Nagrody będą wystawione na koncie aga-agata

Spore szanse na dostanie się ma Badscere i nadal jakieś tam ma BlackLilou XD 
Natomiast z listy wylatuje jarus55 i adusiaczek3, których aktywność w ciągu ostatnich 2 tygodni spadła praktycznie do zera :-)

Co się z wami dzieje, nikt nowy nie chce takich suuuuuper nagród zdobywać? Trudno, nic za darmo xD

Zestaw na nadchodzący tydzień:

11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, ta tunika jest glamurna <3

    Zgłaszam się, mam obcasy. Podoba mi się spódnica od Alice + Olivia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki wielkie, zawsze staramy sie komentowac ;)

    Nie mamy nic, 1 spodniczka jest bardzo fajna, ale 2 tez mozemy przygarnac!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za sweter :)
    Zgłaszam się, mam buty, a chciałabym pierwszą spódniczkę :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się, interesuje mnie spódniczka z LE :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Yaaay dzięki za żakiet i gratuluję pozostałym.
    Zglaszam się, interesuje mnie spódniczka z Alice + Olivia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie gratulacje dla innych! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    Nic nie mam :)

    OdpowiedzUsuń