14 mar 2014

The whole world is watching when you rise...


Sukienka - Rio + Bonjour Bizou x2
Buty - Perfect Day 
Torba - DvF i Bonjour Bizou
Pasek - Folk
Okulary - Riviera

Blogger zepsuł mi screen'a :c Nie chcę tego weekendu, mam masę nauki i jeszcze praca na konkurs z historii do napisania. Dobija mnie to wszystko
powoli. Ale nikt nie mówił, że życie zawsze będzie łatwe,  proste i przyjemne. Osobiście ciągle mam pod górkę. Czasem mam wrażenie, że
jestem marionetką losu, który testuje moją wytrzymałość na każdym kroku. Ale jak to powiadają: raz się żyje i trzeba czerpać z tego życia
pełną satysfakcję. Dlatego nie ma co smęcić, należy spiąć poślady i przyjmować na klatę wszystko to, co daje nam los. Gdyby wszystko 
było różowe to życie straciłoby smak i byłoby jak długi, nudny i monotonny film., prawda? Miłego weekendu kochani! :) 

11 komentarzy:

  1. Eh, my ogolem mamy weekend fajny, ale niedziele spedzimy nad WOSem. Tak szczerze? W zeszlym roku chorowalysmy w 2 semstrze 4 tygodnie (2 w styczniu, 2 w marcu) i bardzo nas to 'dobilo'. Teraz jakos sobie radzimy, pogoda sliczna, choc na chwile, ciagle cos robimy (kino, wyjazdy, cwiczenia, ksiazki, filmy, zakupy, spacery) Jestesmy szczesliwe. Niedlugo wakacje, bierzmowanie itd. Zycie jest piekne, trzeba o tym pamietac, ale niestety czasem okropnie daje w tylek! Dasz rade jakos :)

    Stylka fajna, kolorowa i kojarzy nam sie z PRLem, ale nie wiemy czemu xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze napisane. Zawsze należy pamiętać, że nigdy nie jest tak źle jak nam się wydaje :)

    Stylizacja bardzo ładna, choć fenomenu noszenia dwóch torebek nie rozumiem do dziś :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę zrobić kilkanaście zadań z matematyki. :C Ale to na dodatkowe, nie do szkoły, więc nie mam zamiaru siedzieć nad tym pół dnia, bez przesady. Może ruszę też jakieś zadania z chemii. Miałam do nauczenia także ponad 150 słówek z angielskiego na poniedziałek, ale zabrałam się za to dzisiaj zaraz po szkole. Całe szczęście, że słówka z angielskiego przyswajam w miarę łatwo i zeszła mi na to tylko godzina. c:
    Stylizacja piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba, chociaż średnio lubię tą kopertówkę xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna stylizacja, powodzenia w nauce. Też muszę na konkurs z historii się przyszykować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam sporo do nauki, ale chyba sobie w ten weekend nieco odpuszczę, bo już nie wyrabiam, a nie chce mi się dzień w dzień zakuwać ;/

    Świetna stylka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja bardzo ładna.
    Ja też czasem mam takie wrażenie, ale wtedy jakoś się spinam i wszystko na raz robię. Dzień później zaczyna mi się załamanie, niehęć do wszystkiego, po kilku dniach mija i po jakimś czasie wszystko zaczyna się od nowa. xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna kolorystyka! Ja mam w tym roku egzaminy więc też jest ciężko ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja jakoś mi się nie podoba, zostawiłabym tylko jedną torbę :c

    OdpowiedzUsuń