11 mar 2014

B&W.


Nawet nie wiecie, jak tęsknię. Za czasami, gdzie za 100 sd dało wykupić się pół starplazy i jak bardzo jarałam się tym, że babcia wykupiła mi SS. Że był czas siedzieć tam 24/7, jarać się jak zarobione 2sd z bazarku lądowały na koncie. Za czasami gdy Sequin różowa z DKNY latała po bazarku za 48sd (wtedy to było dużo), gdy do starplazy dodali pierwsze LE, a ja uznałam że padło im na mózg i nic nie wzięłam mając dostęp do całej kolekcji. Człowiek kiedyś był głupi, ale szczęśliwszy i dumny z tej swojej wirtualnej laleczki jaka by nie była.  

Dziś nie mam czasu nawet dodać notki na bloga, cóż.. realny bierze górę. Dziś czuje się fatalnie i chyba sobie odpuszczę jutro szkołę. Dziś załadowałam pierwszy raz ss & sd od dawien dawna, skończyły się. Dziś nie mam zupełnie siły, ale wiem, że zaniedbałam, rzucam na lalkę pierwsze lepsze ciuchy (widać to, wiem), ale chcę to naprawić..

Shoes Bizou
Clutch Limited Edition
Dress ELLE
Fur Antidote

13 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja. Ja też tęsknie za tymi czasami :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam te czasy :) 100 sd to naprawdę było sporo i można było za taką sumę zdecydowanie uzupełnić braki z najnowszych dostaw, które nie dochodziły co drugi dzień i które nie kosztowały łącznie ponad 300 sd... Sprzedawanie w bazarku za sumy do 10 sd też pamiętam :p A jak ktoś kupił coś za 5 sd to już był sukces i satysfakcja. 1 kolekcję LE też pamiętam i wtedy byłem zaszokowany i zupełnie zdziwiony. Byłem pewien, że tylko jacyś maniacy rzucą się na ciuchy za 100 sd za sztukę i wzwyż.

    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, od pewnego czasu myślę identycznie. Kiedyś to jakoś bardziej ciągnęło mnie do grania i przebierania, oczywiście nie było to może na jakimś najwyższym poziomie (moda, trendy i bla, bla, bla - tego typu sprawy), ale ważne, że była satysfakcja. Nie przypominam sobie jakiejś rywalizacji w tamtych czasach, przysłowiowego podkładania sobie nóg czy wzajemnego obgadywania. Ogólnie to ludzie, moim zdaniem, byli o wiele milsi i mniej doświadczeni. No cóż, starzejemy się :c - refleksje -
    A Twoja stylizacja mi się podoba, klasycznie i fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) i te osoby, których niektórzy nie znają np. wafel22, agamng, aganieznajoma itd :)

      Usuń
  4. Pamietam te błogie czasy. :')
    Teraz to takie drożyzny bo kryzys i globalne ocieplenie i inne sratataje.
    Stylizacja śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja chyba ok ;> no kiedyś było fajniej i ludzie byli fajniejsi, teraz 3/4 użytkowników to wredne... xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, pamiętam sytuację że moja koleżanka z tych codziennych 5 sd uzbierała około 100 sd i obie się tym podniecałyśmy tygodniami, aż nagle wymienili jej to na 100 sm. Nasze miny były bezcenne :p Albo sytuacje, gdy przy zakładaniu konta byłam pewna że jest pewna i bałam się to zrobić haha :)
    Stylizacja ładna :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam kiedy odwiedzałam bazaar, to były tam strasznie drogie rzeczy, ale za to jakie perełki, co w dzisiejszych czasach są prawie nieosiągalne lub do kupienia za sporą sumę pieniędzy :<
    Stylizacja prosta, ale ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też pamiętam te czasy, gdy 100 sd starczało na wiele artykułów, a najstarsze kolekcje LE w porównaniu do dzisiejszych cen można było kupić za grosze zarówno w Starplazie jak i na Bazarze. Stare dobre czasy. :')
    Stylizacja jest według mnie świetna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie kiedyś było, jak kupiłam sobie jakiś ciuszek za sd, to się nim jarałam przez długi czas i od razu robiłam z nim jakąś beznadziejną stylizację, którą teraz każdy by wyśmiał, ale dla mnie była po prostu genialna ;D A teraz idę do starplazy, kupuję za jednym razem masę ubrań, które od razu lądują w szafie i ani razu ich nie użyję. ;/ Nie mam ostatnio w ogóle chęci przesiadywać na Stardollu...

    Stylizacja jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nas sd nudzi, zawsze taki czas przychodzi. Dawno nie tykalysmy doll.
    Fajnie, klasycznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja przez nawał pracy i zadań, kompletnie nie mam czasu na tą grę. ;c

    Ładna stylka c;

    OdpowiedzUsuń
  12. Masowe znudzenie stardollem? :D
    A mi sie podoba ta stylizacja, moze za masywne kozaki, ale i tak jest ładnie c:

    OdpowiedzUsuń