25 mar 2014

F For You

PLL się na razie skończyło, może zacznę oglądać Teen Wolf albo Gossip Girl (no bo co ja mam robić wieczorami aż do czerwca?) 
Generalnie burgund kojarzy mi się z jesiennymi/zimowymi stylizacjami, teraz wykorzystałam go do letniego stroju. Dosyć prosto, podoba mi się wykorzystanie dwóch torebek. Wena pilnie poszukiwana! ;_;


bluzka It Girls | szorty It Girls | okulary No Name | kapelusz Decades + It Girls | torebki Miss Sixty + Rio | bransoletka Riviera | pasek DKNY | buty Riviera



20 komentarzy:

  1. Teen Wolf najlepszy :3 / Nie podobają mi się te buty i niepomalowane paznokcie, to wygląda trochę jak spuchnięte stopy Kim Kardashian :D

    OdpowiedzUsuń
  2. JARAM SIĘ, zwłaszcza torebusiami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, tez polaczylam te spodenki (cudne <3) z tą torebką XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne sa te dwie torebki :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, nawet te dwie torebki bo nie rozumiem stylizacji z dwiema torebkami.
    Jak ty oglądasz tyle tych seriali? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko PLL na razie oglądałam, jeden odcinek na tydzień to bardzo mało. XD
      Teraz akurat mam rekolekcje, więc mam czas. A tak to wieczorami się często nudzę, wtedy włączam serial.

      Usuń
  6. Ślicznie. Bardzo fajny pomysł na kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna :)
    Zacznij oglądać 2 broke girls, the big bang theory, himym, community! Jest tyle świetnych serialów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm... Teen Wolf'a ogladamy od poczatku jego 'istnienia' i to swietne, jak bardzo aktorzy i serial ciagle sie rozwijaja. W lato bedzie 4, raczej ostatni sezon; polecamy wszystkie!
    Co do GG - nie ogladaj spoilerow. My przez nie nie zaczynamy 5 sezonu, bo starsznie nam sie niektore rzeczy nie spodobaly. Poza tym, ze Serena czasem jest denerwujaca i poza tym, ze shippujemy czasem innym parom, niz rezyserowie - fajny serial. Wakacyjny w pewien sposob, smieszny i ukazujaca dziwna Ameryke :D I oczywiscie super aktorzy!

    Fajny set!

    OdpowiedzUsuń
  9. boska, mi już przeszła faza na seriale, ale swojego czasu oglądałem American Horror Story, na razie nie mam chęci na to, może kiedyś... xD wielka szkoda, że nie nagrywają 2 sezonu ravenswood, nic się tam nawet nie wyjaśniło -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wymiękłam pod dwóch odcinkach Ravenswood (chociaż i tak nie było ich zbyt wiele...)
      ale przynajmniej Caleb wraca do PLL XDD

      Usuń
    2. ja oglądałam wszystkie Ravenswood i kazałam to oglądać Adiemu :( hahaha

      Usuń
    3. NIE NIE NIE NIE NIE NIE. JA JUŻ MAM DOSYĆ HALEBA, CHCE HANNĘ I TRAVISA! XD

      Usuń
    4. Też już sie przyzwyczailam do Travisa :c (holbrooka nie trawie, a caleb zaczął mnie już od 4 sezonu wkurzac XD)

      Usuń
  10. Świetna c;Ja z seriali gorąco polecam Pamiętniki Carrie, znasz może? ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zachwycona tą stylizajcą.

    OdpowiedzUsuń