18 mar 2014

She’s just a girl and she’s on fire...

Top - Yves Saint Laurent Tribute
Spodnie - Red Carpet
Futro - MSW 13
Buty - Limited Edition
Kopertówka - Hot Buys
Czapka - Archive

Jak mogłam zapomnieć, że posiadam w swej skromnej szafie takie różowe cudeńko?! Swoją drogą, stylizacja to nie jest szczyt moich marzeń.
Brakuje mi różnego rodzaju ubrań na stardoll. Ile bym dała za odpowiedniki kolekcji wiosna - lato 2014 Prady na stardoll. Dobrze, że za marzenia
się nie płaci, bo byłabym już spłukana :) 

10 komentarzy:

  1. super stylizacja, oczywiście piosenka też super xDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Futro jest genialne, jedno z lepszych futer moim zdaniem na sd. Stylka ładna :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Może zdjęłabym czapkę, jakoś mi tutaj nie pasuje. Kolor futra jest cudowny! :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka i stylka fajne :)
    Kolekcja Prady nam się nie podoba, wg nas jest tragiczna; my wolimy ubrania 'lżejsze' i bardziej klasyczne, ale o gustach się nie dyskutuje :D + ich modelki są straszne ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska stylizacja :D! czapka pasuje tu jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna :)
    W tytule Alicia Keys - Gir On Fire ? XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Na początku byłem na nie, ale teraz mi się podoba c:

    OdpowiedzUsuń