9 mar 2014

Empty spaces - what are we living for?

Płaszcz - DKNY + Bonjour Bizou + Dolce & Gabbana Tribute + Nelly.com + Tingeling
Sukienka - Archive
Buty - Limited Edition 
Okulary - Moschino
Kopertówka - Miss Sixty

Cudowna pogoda, więc trzeba ją należycie spożytkować. Dlatego w rodzinnym gronie wybieramy się do Białowieskiego Parku Narodowego.
Mam nadzieję, że tym razem uda mi się zrobić trochę lepsze zdjęcia niż ostatnio. Swoją drogą, bardzo odzwyczaiłam się od mojego aparatu, 
a kiedyś nie rozstawałam się z nim nawet na chwilę. Mam też nadzieję, że tym razem żubr pokaże mi swoją piękniejszą stronę niż ostatnio.
Życzę wszystkim przyjemnej i udanej niedzieli. I przepraszam za stylizację, ale nie mam weny, a stardoll zaczyna mnie nudzić. 

10 komentarzy:

  1. Ja w niedziele będę siedzieć w domu przed konsolą XD
    Stylizacja piękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja i genialne futro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanej niedzieli ;) Stylizacja super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, ja zostaję w domu.

    OdpowiedzUsuń
  5. poza tym, że nie lubię okularów jest świetnie, ja jak zwykle kolejną niedzielę siedzę w domu C:

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna, butki świetne :)
    Ja chora jestem (to nowość, nivea choruje powaznie raz na rok), więc będę oglądała himym hihiih

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, mi też stardoll ostatnio zaczął się nudzić. ;/
    Uwielbiam piosenkę z tytułu :)

    OdpowiedzUsuń