19 mar 2014

IT'S HERE

Zapowiadana wcześniej niespodzianka to nowy wygląd. Szukałem grafika ok. miesiąc, lecz nie natknąłem się na kogoś wartego uwagi, kto nie był "zajęty". Obecny nagłówek bardzo mi się podoba, Kamiś (dominikadomcia) odwalił kawał dobrej roboty (a tak marudził, że nie umie). 

Odświeżyłem ogólny look, nie jest szaro, mdło, ponuro, oczywiście dominuje biel z musztardowymi akcentami ze swetra. Przypadkowo udało mi się wyśrodkować stopkę posta, do czego dążyłem od dłuższego czasu, lecz wiadomo, że jak czegoś chcę to mi to nie wychodzi.
 Reszta "nowości" to pasek stron przeniesiony z powrotem pod nagłówek i zaokrąglone avatary w komentarzach.
Mam nadzieję, że wam się podoba. :)


Załączam link do bloga naszego grafika (klik na foto) i jeszcze raz przepraszam za K-Weekly, mam nadzieję, że wasza aktywność przez to nie zmaleje i ten raz mi wybaczycie xD

+Poszukuję partnerów, ktoś chętny? Wymagania - aktywność bloga i co najmniej 200-300 obs. C:

15 komentarzy:

  1. Niedość, że grafika jest (jak dla mnie) perfekcyjna, to jeszcze taki niuniek na nagłówku. Nie no, będę częściej wchodzić. *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Well... Jest ładny *.*
      Dobra nie, nie o to mi chodziło. Chodzi mi o to, zę nagłówek naprawde ładny. :D

      Usuń
  2. Genialny nagłówek :) A tego pana to chyba znam. Czyżby Mohcine A.?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagłówek to mistrzostwo, chyba najlepszy ze wszystkich! Oby został jak najdłużej. :>

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak ja mam lepszą bluzkę na nagłówku xD

    Świetny nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi nagłówek bardzo przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wykonany, jak jaśniutko teraz na blogu! ;) na +

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny nagłówek! Ogólnie zmiany na lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm... Tamten wygląd był super, ale ten jest też bardzo fajny.
    Jest bardziej wiosennie, z pewnością 'lżej' i powrót zakładek u góry to dobry pomysł.
    Ogółem nagłówek świetnie wykonany, szkoda tylko, że facet z brodą to nie nasz typ ;)

    OdpowiedzUsuń