13 mar 2014

Those colors are made, they're changing the game...

T-shirt - Evil Panda
Spodnie - E&J
Kurtka - Bonjour Bizou + Voile + Special Offer + Mark Fast Tribute
Buty - Fallen Angel
Torebka - Chanel Tribute + Sub Couture 
Pasek - Saint Laurent Paris Tribute + Limited Edition
Turban - Callie's Picks

Chyba źle mnie zrozumieliście pod ostatnim postem. Na razie nie mam zamiaru odchodzić, po prostu uważam, że stardoll to już nie jest
miejsce dla mnie, ale o odejściu jeszcze tak na poważnie nie myślałam. Tak czy owak, bardzo dziękuję za te wszystkie miłe słowa, 
ale mam wrażenie, że część jest przesadzona i wcale nie określa mojej osoby, jak i stylizacji :p 

10 komentarzy:

  1. Chyba złapałaś doła co ? :o
    Bo tak dziwnie (chyba) gadasz i narzekasz. :[
    Stylizacja jest ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna stylka; nie narzekaj, bo gdybyśmy zastanawiali się czy stardoll to miejsce dla nas to na czele tego portalu stałaby rzesza 20poziomowych gwiazdek siedzących na imprezach ubranych w darmówki :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodnie :) Set trochę nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się tylko połączenie "paintowej" kurtki z futrem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam cie uwielbiam c: twoje stylizacje zawsze zwracają na siebie uwagę i często nie moge sie nadziwić ze potrafisz tak kreatywnie wykorzystać niektóre paskudztwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. bez turbanu mega. dobrze ze nie odchodzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie są boskie, a stylizacja I bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam dzisiaj "Aleksandra" i ten turban strasznie mi się kojarzy z Persami ;D

    To futro wyszło Ci genialnie :)

    OdpowiedzUsuń