24 lut 2014

K-Weekly

Z małym poślizgiem czy bez, nie martwcie się, notka na pewno się pojawi xD
Nagrody z ubiegłego tygodnia:
tunika w panterkę - SharpayDenali
różowa sukienka - misslola_88
fioletowa bluzka - miss_miley_van
Nagrody te i z poprzedniego tygodnia czekają wystawione na koncie aga-agata, przepraszam za poślizg w ich "wypłaceniu" :)
W tym tygodniu na złotą listę trafia Uplooad i jarus55, gratulacje :)
Sytuacja taka sama jak sprzed tygodnia, tym razem chyba największe szanse (chociaż i tak średnie) mają patrycja_2000 i BlackLilou

Zestaw na nadchodzący tydzień:
(tym razem same tributki, trochę cienkie, ale za tydzień może coś ciekawszego będzie :3)

Zasady takie same jak poprzednio, osoby ze złotej listy zgłaszają się pod postem, ew. piszą co mają, co by chciały itp.

7 komentarzy:

  1. Miło mi.

    Zgłaszam się, nie mam żadnych ciuchów z tego posta, więc bym się cieszył z cokolwiek! :)

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :)
    Tym razem się nie zgłaszamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)
    Zgłaszam się, tu mnie sukienka interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wszystko, ale zgłaszam się xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałem się fk yeah. :D Dzięki.
    Zgłaszam się, nie mam tylko tej spódnicy z Chanel.

    OdpowiedzUsuń