24 lut 2014

24.02.14


zakupy w nowym sklepie porobione? ja nie kupiłam dwoch póz za 175sd, bo uznałam że sa zbyt drogie i nie miałam na nie zresztą kasy, ale część którą chciałam to kupiłam. Mam nadzieje że zrobią coś z tymi czarnymi rękami. A ja nie byłam dziś w szkole, coś niedobrego robi mi się z klatką piersiową.

Kto może prosiłabym o zagłosowanie w obu linkach. Działa z każdej przeglądarki, więc byłabym wdzięczna.


Shoes Miss sixty
Coat DKNY
Dress Pretty'n'love
Top it girls
Sunnies D&G

14 komentarzy:

  1. kupiłam tylko jedną sukienkę, która nie była jeszcze wysprzedana :( do dupy hahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja fajna, ja kupiłem 2 pozy, szkoda że jedna była albo błędem w wyświetleniu w sklepie, albo serio była po kupieniu tym szalikiem... zagłosowałem ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. My też tylko jedną rzecz, bo reszta była wyprzedana.
    Fajna stylka :)
    Można wiedziec jak Ciebie boli?
    Bo mnie też kiedyś bolało i może mogę pomóc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jakby dusi mnie trochę pod sercem, nie wiem jak to nazwac,

      Usuń
    2. Spoko.
      Mnie bolało też po lewej, tak jakby kuło i praktycznie ciężko było mi oddychac, bo kolki robiły się duże.
      Miałam badania i okazało się, że to z stresu i przez gazowane napoje/fast foody.
      Duża ilośc mleka też nie jest wskazana. Gumy do żucia również nie xD

      Usuń
  4. Zdrowiej tam :) Stylizacja bardzo ładna, płaszcz jest obłędny!
    Kupiłam białą maxi i jeden płaszcz, szkoda że #selfie taki drogi był.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna stylka <3
    Ja załapałem się na wszystko dzięki Magdzie i tak zaszalałem, że wrzuciłem do koszyka wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja ;) ja z nowego sklepu nic nie mam, jak wróciłam to nie było juz ani jednej rzeczy D:

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna stylizacja. Zagłosowałem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam tylko jedną rzecz ;/ Świetna stylka.

    OdpowiedzUsuń