17 lut 2014

K-Weekly

Niestety wczoraj nie mogłem dodać notki, co chwilę rozłączało mi neta i dałem sobie spokój. Nagrody z poprzedniego tygodnia wygrywają:
bluzka - -SWEET-GIRL-22
legginsy - aleksandra0308
buty - Heneda
Rzeczy będą wystawione i zarezerwowane na koncie aga-agata, musicie niestety kilka dni poczekać, ponieważ nie mam SS, raczej w ciągu kilku dni doładuję, ale nie martwcie się, nagrody na pewno nie przepadną, a gdy je wystawię powiadomię was :)

W tym tygodniu na złotą listę trafia misslola_88 gratulacje :)
Czasami komentują Uplooad i jarus 55, więc to chyba wam daję jakieś szanse, znikome, ale kto wie... ;> Coś ostatnio mało nowych komentatorów, a szkoda. :)

Zestaw na nadchodzący tydzień:

Zasady takie same jak poprzednio, osoby ze złotej listy zgłaszają się pod postem, ew. piszą co mają, co by chciały itp.



11 komentarzy:

  1. O, dziękuję za używanie mojego nicka w poście xD

    Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i zgłaszam się. Nie mam nic, a podoba mi się biała bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za butki i zgłaszam się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym tygodniu postaram sie lepiej komentować. :P Na początku komentowania zawsze mało co się pisze, bo nie jest się przyzwyczajonym do wchodzenia na ten blog. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba tutaj bluzka najbardziej przypadła mi do gustu, zgłaszam się i komentuję dalej :) Gratulacje dla innych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki, zgł się. Fioletowe wdzianko super!

    OdpowiedzUsuń