14 lut 2014

And now I'm left behind, all the time

Fakt, trochę mnie tu nie było, ale to bardziej z braku chęci, niż czasu, bo czasu mam co niemiara :)
Jednak zacząłem oglądać American Horror Story, skończyłem już 1 sezon, w weekend pewnie zacznę 2, oczywiście oczekuję na 2 sezon Ravenswood xD
Stylizacja mi się bardzo podoba, długo siedziałem, aż coś wykombinowałem, oczywiście zamiast różowych serduszek czerń, fail xD
Ktoś mi wytłumaczy o co dokładnie chodzi z illuminati?XDDD


top Basics
pants PPQ
shoes Bizou
clutch&belt Callie's Picks
scarf Tingeling

9 komentarzy:

  1. Koleżanka mi polecała American Horror Story, ale jak mi trochę poopowiadała, to stwierdziłam że to nie serial dla mnie. XD
    A stylizacja świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. I jak podobał Ci się pierwszy sezon? ;) Stylizacja jak najbardziej na plus, podoba mi się! ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 sezon bardzo mi się podobał, ale 2 podobno lepszy xD

      Usuń
    2. 2 sezon jest świetny, trochę przerażający ale warto obejrzeć :)

      Usuń
  3. Cudowna, bardzo lubię luźne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna stylizacja :>
    illuminati? illuminati sterują tobą przez środki masowego przekazu ;D

    OdpowiedzUsuń