5 lut 2014

Ain't Laurent without Yves, ain't Gabbana without Dolce.

Kolejna stylizacja niestety najprostsza na świecie... Korzystam z ferii jak mogę, dlatego rzadko tu jestem, poprzedni tydzień wypadł świetnie, w wakacje wybieram się tam na co najmniej 2 tygodnie. Jutro znowu jadę do babci na wieś, wracam w piątek. 
Jak wam się podoba moja nowa twarz? Bo mi bardzo :)
Ostatnio złapałem ogromną fazę na seriale (THX KACI KOMARZYCO), obejrzałem 9 odcinków Ravenswood, czekam na ostatni z 1 sezonu. Potem zacznę oglądać Pretty Little Liars, Teen Wolf, a jak nie, to znajdzie się coś innego XD


dress Saint Laurent Paris + Archive
cardigan & clutch Versace
belt Callie's Picks
shoes Decades

26 komentarzy:

  1. ładnie! troche sie boje twarzy XD ale jest spoko. :)
    polecam gre o tron, HIMYM, i wiele innyh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, możesz mi polecić jakieś fajne seriale, i inni też mogą mi polecić XDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    2. Jess i Chłopaki, Dawno, dawni temu (jeden aktor gra też Greya z 50 twarzy Greya, postacie bajek współczesnych latach ), The Carrie Diaries (nastolenia Carrie z sexu w wielkim mieście , American Horror Story (oglądałam tylko 3 sezon), The Originals (o wampirach, wilkołakach w ciąży i czarownicach , Hart of Dixie (kocham, o doktorce z NY która pracuje w małym miasteczku, 3 ciacha często bez koszulek kocham), Baby Daddy (kocham2, o chłopaku wpadł z dziewczyną i wychowaniu córeczki pomaga mu mama, brat, kolega, i zakochana w nim przyjaciółka w której zakochany jest jego brat ), Sekretny Dziennik Call Girl(o prostytutce), The Killing (o zabójstwie 17 letniej dziewczyny) i gra o tron ;)

      Usuń
    3. o chłopaku który wpadł...*

      Usuń
  2. Pretty Little Liars jest o niebo lepsze od Ravenswood ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, nie oglądałem PLL, ale wiem, że Ravenswood mi się bardzo podoba, jest świetne, więc może PLL też mi się spodoba ;>

      Usuń
  3. Fajna stylka, twarz także. Ja tam żadnych seriali nie oglądam, no poza M jak miłość XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś oglądałem M jak miłość XD teraz to się straszny kryminał z tego robi, co tylko w jakiejś reklamie to że strzelanina czy coś xd

      Usuń
  4. Teen Wolf jest zajebisty, tylko nie zraź się pierwszymi odcinkami, bo mogą być trochę sztuczne, ale ogółem serial super, zwł. 3 sezon.
    Teraz jest 3b i się straasznie jaramy *__*
    Stylka super, twarz trochę zabójcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Teen Wolf jest świetny, więc (Adrianie♥) wybierz dobrze! Najlepiej zacznij oglądać dwa seriale na raz, dasz radę, wszyscy trzymamy za Ciebie kciuki!
      Stylka bardzo ładna! :)

      Usuń
  5. Stylka ładna. :)
    PLL świetne, Ravenswood nie spodobało mi się po dwóch odcinkach, ale może dzisiaj znowu zacznę oglądać, jakoś mnie zachęciłeś xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja oglądam tylko CSI :(
    Ładna twarz i super stylka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja, bardzo mi się podoba :) Powiem Ci, żebyś obejrzał Pretty Little Lairs. Serial jest cudowny, bardzo zagadkowy i wciąga. Także zaczęłam oglądać Ravenswood, ale nie przypadł mi do gustu. Jeszcze fajnym serialem jest American Horror Story - koniecznie obejrzyj 2 sezon ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja bardzo ładna, twarz również (choć początkowo mi się nie podobała, ok). :)
    A ja PLL zaczęłam oglądać i jakoś mnie nie wkręciło... Obejrzyj sobie Supernatural xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie rozumiem fazy na seriale - co w tym ekscytującego marnować tyle czasu przed kompem/tv na nic nie wnoszącego do życia w sumie?:o
    ja oglądam tylko Na Wspólnej i z tym zostanę.


    A stylka boskaa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te na wspólnej, gdzie ola dostała sraczki i trafiła przez to do szpitala?:-) dla mnie to jeden z najgorszych (po klanie i plebanii) polskich seriali, obejrzyj coś mniej tandetnego, a na pewno się wkręcisz XD

      Usuń
    2. te na wspólnej, gdzie ola dostała sraczki i trafiła przez to do szpitala?:-) dla mnie to jeden z najgorszych (po klanie i plebanii) polskich seriali, obejrzyj coś mniej tandetnego, a na pewno się wkręcisz XD

      Usuń
    3. są rózne seriale, nie wszystkie są totalnymi klapami i tasiemcami o miłości, zdradach i innych głupotach :D

      Usuń
  10. Cudowna stylizacja, zmieniłabym może oczy w twarzy.
    Co do seriali, moja koleżanka jest fanką Teen Wolf.
    Jak poprzedniczki, na pierwszym miejscu postawiłabym himym (lofki, kocham) ale polecam też the 70's show, community, the big bang theory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też polecam Grę o Tron, jeśli lubisz takie klimaty intryg i rożnych zawiłości ;D Obejrzałam 3 sezony w tydzień, aż tak mnie to wciągnęło i teraz nie mogę się doczekać 4.:)
    Co do twarzy, to bardzo mi się podoba. :)-

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie, a twarz fajna tylko zdaje się być taka 'straszna'

    OdpowiedzUsuń
  13. Spoko, polecam Beauty and the Beast :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna stylizacja, ja polecam (bardzo) serialową wersję Sherlocka :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie. ;)
    Ja oglądam tylko "Pierwszą Miłość" i "Przyjaciółki" na TVN. XD Na inne seriale szkoda mi czasu.

    OdpowiedzUsuń