20 lut 2014

Cause I didn't mean to hurt him, could've been somebody's son. And I took his heart when I pulled up that gun, rum pa pa pum

Dzisiaj trochę inna stylizacja, dla niektórych może wydawać się obciachowa, ale mi się podoba. Jest całkiem luźna, a zarazem elegancka, co lubię. Uwielbiam połączenie srebra z jasnym różem. Chciałem dać inną torbę, ale jednak wybrałem tą, resztę zostawiam wam do oceny C:
Polecilibyście mi jakieś ciekawe filmy? Tylko błagam, byle nie sci-fi i amerykańskie kino akcji. Najczęściej oglądam horrory, thrillery, ew. dramaty, komedie, itp. xD

jacket Bizou
top Original Future
skirt Pretty N' Love
shoes Je T'aime Pretty In Pink
tights WOTW
bag DKNY

P.S.  POST NR 1200 :-)

12 komentarzy:

  1. Mi się nie podoba stylizacja ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna :) Fajne buty!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie pasują mi podkolanówki, a tak to ładnie :> ja ost widzialam: 'zabiłem moją matkę' polecam, chociaż nie gwarantuje, że ci się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mi tu nie pasują troszke buty, i nie lubie za dużych kurtek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ;) co do filmów, nie oglądam ich za dużo więc nie mam ci co polecić ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziwnie, ale ładnie. Możesz sobie przejrzeć moje konto na filmwebie. :* Obejrzyj sobie dziewczyny z st trinian hehe :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna :) Mi się podobał film "Łowcy głów", "Wyspa tajemnic" "Następny będziesz ty". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Wyspa tajemnic' świetna! :)

      My polecamy jeszcze The Great Gatsby, Charlie/The Perks of being a wallflower, Jeden dzień, Córka studniarza xd
      Stylka świetna.

      Usuń
    2. zgadza się XD dzięki za filmy, obczaję XD

      Usuń
  8. Niby mi się podoba, ale nie do końca. Filmów żadnych sobie nie przypominam, dawno nie oglądałam żadnego. :o

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna, połączenie butów z metaliczną kurtką i różową spódnicą wyszło cudnie c:

    OdpowiedzUsuń