21 lut 2014

C0M!NG S00N


24 komentarze:

  1. Domyśliłam się kto to, po tle ;D Fajnie, lubię jej stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie, że to kaci. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O, niebawem będę miał zakaz komentowania tego bloga (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Huh, aż gęsto tu od tych jakże oryginalnych comingsoonów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słońce, nie zabronisz chyba mi dawać zapowiedzi, na pewno na mentalle nie były pierwsze, więc nie wiem o co sapanko, nie każ mi wypominać wam czegoś innego :-)

      Usuń
    2. Nie wiem czy było pierwsze (chociaż jestem przekonana, że tak), nie czułam większej potrzeby "inspirować" się innymi. Zabronić też nie zabronię. Ba, wręcz przeciwnie, cieszę się, że mam tak oddanych fanów! A brudziki pierz sobie z właścicielem Mentalle, to, że tam publikuje swoje stylizacje nie czyni mnie przedmiotem tego bloga, sapiący Księżyczku.

      Usuń
    3. widzę cienko żyjesz w świecie sd, gdybyś sobie wchodziła na inne blogi zauważyłabyś różnorodne zapowiedzi i nie paplała nic bezpodstawnie, to że piszesz na mentalle i wyglądasz jak tlen nie czyni z Ciebie nie wiadomo kogo, więc na przyszłość uważaj na to co mówisz, bo może się to odwrócić przeciwko Tobie, pozderka dla Miss Original 2014 :-))))

      Usuń
    4. Twoje pojęcie różnorodności wydaje się niczym nie różnić od powielania, użyte jest tylko w sprzyjającym Ci kontekście. Nie żyję w świecie sd, staram się w prawdziwym, a tu tylko odstresowuję (sic!) i nie wnosi to w moje życie żadnych większych wartości. Nie czuję się nie wiadomo kim, nie mam problemu z przerostem ego - piszę na Menalle (z czym chyba Ty masz problem, jakby to cokolwiek znaczyło) i nie czuję się z tego powodu zajebistym vipem, ani kimś szczególnie ważnym, mam estetyczny fun i cieszę się, jeśli komuś się podoba co z tego wynika, ale nie musi. Nawet, jeśli kojarzy mnie tutaj więcej niż 5 osób wiem, że zapomną o mnie szybciej niż o piosence, którą raz usłyszeli w radio. Nie wiem, dlaczego Twoje groźby miałyby mnie napawać niepokojem: nawet, jeśli jeśli się ziszczą, niczego to w moim życiu nie zmieni. Robię coś, co mi się subiektywnie podoba i zasadniczo nikogo tutaj nie znam i celowo nikt nie zna mnie, dlatego też nie roszczę sobie prawa do krytyki stylizacji innych tylko dlatego, że za kimś nie przepadam. Twoje kpiny i obrażanie innych świadczy raczej o Twoim mniemaniu o sobie, jest wyjątkowo nieuprzejme. Nie szanujesz nawet swoich redaktorów, a to przecież w dużej mierze dzięki ich bardzo dobrej pracy i ciekawym pomysłom odniosłeś sukces. Nie uderzam w Ciebie jako konkurencję, bo co za różnica gdzie kto pisze, skoro ci sami ludzie piszą na tych samych blogach i czytają to ci sami ludzie. Twoja postawa jest bardzo nieładna, bo poniżasz innych użytkowników, a sam nie masz nawet jaj, żeby przyznać, że coś Ci się spodobało na tyle, żeby chcieć zobaczyć coś w tym stylu i u siebie.

      Usuń
    5. nie każ mi marnować mojego cennego czasu na czytanie tego pseudointeligentnego bełkotu, poza tym wszystko co napisałaś mogłabyś streścić w trzech zdaniach, a tak na marginesie - "w radiu", nie "w radio" :)

      Usuń
    6. Adrian łapiesz ją za słówka ponieważ nie wiesz co napisać :)

      Usuń
    7. Ja zapowiadanie nowych redaktorów, przez zmniejszenie ostrości obrazka/nałożenie filtra pierwszy raz widziałam na mentale (jesli sie mylę, poprzyj to linkiem) Nie widzę problemu w zaczerpnieciu tego (niezwykle skomplikowanego) pomysłu i przyznania sie do tego. Nie rozumiem was totalnie, szukacie tylko dziury w całym ;c

      Usuń
    8. http://obcyjezykpolski.strefa.pl/?md=archive&id=10, Miodku. Nie zrozumiałeś sensu wypowiedzi w kilkunastu prostych zdaniach, nie zrozumiałbyś i w trzech złożonych. Ale widzę, że nie tylko wobec mnie tak niegrzecznie i nieelegancko się zachowujesz, gratuluję poszanowania swoich czytelników.

      Usuń
    9. no, ciekawe wobec kogo tak niegrzecznie i nieelegancko się zachowuję? na pewno bezpodstawnie tak nie robię, ale uświadom mnie, bo wiesz najlepiej :-)

      Usuń
  5. 'królowa'? kaci robi świetne stylizacje, fakt faktem, ale bym jej nie nazwała królową :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIVEA ALE TO JEST KRUWOLA -.-

      Usuń
    2. ale z was geniusze, przecież wcale nie o to chodziło, była to ironia, do czegoś co mi napisała, ale oczywiście od razu muszą się znaleźć NIEZBĘDNE OSOBY , które wiedzą najlepiej, czy wszystko trzeba traktować aż tak dosłownie?... + mój blog to nie jest pralnia, jak chcecie wylewać jakieś brudy oraz konflikty pomiędzy sobą, to najlepiej na priv, a nie robić z siebie pośmiewisko i jeszcze gadać na tą osobę publicznie, dojrzałe na pewno to nie jest, ja jak mam z kimś kłótnię, to mam na tą osobę wyjebane, proste? tyle miałem do powiedzenia :)

      Usuń
    3. Sam to robisz z Yukimi :(

      Usuń
    4. @Szynszyla: hm, inteligencją nie błyskasz, poza tym możesz ujawnić swój nick, a nie robić z siebie jakąś pizdę :-) z yukimi to inna sytuacja, ponieważ wynikło to z jej komentarza, a mi chodzi o to, że niektórzy nie lubią kaci i piszą jej jakieś komentarze bardzo na poziomie, zamiast po prostu zachować to dla siebie, propsy zwierzaku ♥♥♥

      Usuń
  6. Kaci jest świetna, i tylko wyczekuję jej postów! ;D

    OdpowiedzUsuń