13 lut 2014

And if we should die tonight, we should all die together.

Przeciągałam tę chwilę bardzo długo, no ale już nadszedł właściwy czas, aby pożegnać się z blogiem Kamizelke. Stardoll nie przynosi mi już tyle radości, co kiedyś, ale nie zamierzam z niego całkowicie rezygnować. :)
Dziękuję Adrianowi (;***) za możliwość umieszczania tutaj swoich stylizacji oraz dziękuję wszystkim komentującym lub po prostu lubiącym moje posty. Chciałam stworzyć na dziś coś wyjątkowego, ale mam w głowie pustkę i brak weny, więc...
Do zobaczenia! :)


Bluzka - Decades
Sweter, torebka - Pretty In Love
Spódnica - Tingeling
Buty - Nelly
Naszyjnik - Killah

11 komentarzy:

  1. Będzie Cię tu brakowało :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ostatnio prawie w ogóle mnie tu niestety nie było. :(

      Usuń
  2. Szkoda, byłaś tu prawie od początku :(
    Stylizacja bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że odchodzisz ;(
    Stylizacja bardzo mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  4. uu, bez zapowiedzi ;> ładna stylizacja :****

    OdpowiedzUsuń
  5. No niestety, ale to Twoja decyzja - także rozumiemy :)
    Świetna stylizacja! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację za wytrwałość :) Stylizacja ładna c;

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś trzeba wybierać między życiem realnym a Stardoll.

    Śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pożegnania zawsze są smutne :c
    a stylizacja b ładna :>

    OdpowiedzUsuń