3 lut 2014

K-Weekly

Przepraszam, że post dodaję z lekkim poślizgiem. Wróciłem w sobotę i nie chciało mi się za bardzo wchodzić na stardoll, za tydzień postaram się dodać w terminie. 
Nagrody z poprzedniego tygodnia wygrywają:
płaszczyk - miss_miley_van
torebka - Nivea11
sukienka - Heneda
Rzeczy będą wystawione i zarezerwowane na koncie aga-agata

W tym tygodniu na złotą listę trafia SharpayDenali gratulacje :)
Duże szanse mają Karolkaa33, misslola_88 (musisz zaobserwować bloga) i aleksanda0308. Udzielajcie się, komentujcie dalej, a za tydzień na pewno tam traficie ;)

Nagrody na kolejny tydzień:

Zasady takie same jak poprzednio, osoby ze złotej listy zgłaszają się pod postem, ew. piszą co mają, co by chciały itp.

5 komentarzy:

  1. Dziękuję i zgłaszam się :)
    Mam kurtkę i kamizelkę.
    Heneda

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :)
    My też mamy kamizelkę i kurtkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wpis na złotą listę :)
    Zgłaszam się. Mam kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję :) Piękna ta torebka. Dalej komentuję oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że mogę trafić na listę, niestety mam problemy z komputerem, aby dodać ten komentarz musiałam czekać ponad godzinę ;__;
    Nadrobię straty jak tylko wszystko wróci do normy, obiecuję! :) Jej, opłacało mi się kupić konto! :D

    OdpowiedzUsuń