3 wrz 2012

You'll forget the sun in his jealous sky

Dobiegł koniec sprzątania. Nastał początek szkoły. Moja niepomierna niechęć do niej minęła, zastąpiona niezwykłą chęcią poznania nowych ludzi. Jednakże mam nadzieję, że zostanie ona zaspokojona nie zajęciami integracyjnymi, a czymś bardziej spontanicznym i naturalnym. Moje żale minęły, także przez to, że przydzielono nam jako wychowawcę lubianego przeze mnie nauczyciela. Podsumowując: witaj liceum!

Co do stylizacji już dawno chciałam stworzyć coś w kolorach złota, bieli i czerni. Cieszę się przeogromnie z tych łańcuchów. :D 


czapka - Rio
okulary - Bonjour Bizou
bluzka - No name
łańcuchy - Archive
spodnie -Special Offer
torebka - Decades
bransoletka - Rio
buty - Fallen Angel + Basics + Liu - Jo






6 komentarzy:

  1. Wspaniała stylizacja! Pamiętasz dokładniej z jakiej oferty były te spodnie?

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie, straasznie mi się podoba
    @Paula, te spodnie były z oferty wielkanocnej ;) (chyba)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej mnie martwi, że ich nie dostanę już nigdy :p

      Usuń
  3. Piosenka idealna.

    Stylizacja jest cudowna *_*

    OdpowiedzUsuń