7 wrz 2012

In a dream i was a werewolf


Witajcie, jestem Shao i zostałam nowa redaktorką ów bloga. Mam nadzieję, że moje stylizacje przypadną Wam do gustu. Dzisiaj proponuje Wam coś zupełnie nieskomplikowanego, jako że szkoła odebrała mi jakiekolwiek chęci do czegokolwiek. Może niezbyt zachęcający start, ale jakoś trzeba zacząć.
                                                                                             
czapka - Rio
lenonki - B' Bizou
t-shirt - Fallen Angel
koszula - It Girls
szorty - Rio
szelki - B' Bizou
pończochy - Evil Panda
creepersy - Rio

9 komentarzy:

  1. A misię podoba, stylizacja ma charakter.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie stylizacja nie jest znowu taka nieskomplikowana :) Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o, Shao. Cześć.
    A stylizacja trochę oklepana, ale nawet ładna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tego typu stylizacje, a creepers'ami i tytułem posta mnie uwiodłaś. Żałuję tylko, że stardoll nie ma zbyt dużego wyboru w tego rodzaju butach, nie ma nawet czarnych... Co do tytułu, od razu rozpoznałem fragment tekstu z piosenki Cocorosie- Werewolf. Uwielbiam całą twórczość sióstr, ale ta piosenka jest mi wyjątkowo bliska. Wydaje mi się też, że wtekście jest "in MY dream...", a nie "in A dream...", ale to właściwie nieważne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bardzo możliwe, ale to chyba najmniejszy problem :3 Ja również je uwielbiam, cudem dostałam ich płytę w moim miejskim Empiku.

      Usuń
    2. Ja też cudem dostałem ich płytę w moim miejskim empiku za 15 zł, Noah's Ark dokładniej ;)

      Usuń
  5. Witam. :) Bardzo mi się podoba i kocham creepersy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry wieczór, interesująca twarz. Nie mogę się doczekać twoich dalszych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń