13 wrz 2012

And I think I need a Lear jet

Hej. Jak zobaczyłam ten wzór na spodniach, stwierdziłam, że muszą zagościć w mojej szafie. :) Nowa opcja na Stardoll (niby niepozorna), która pozwala powiększać ubrania, stała się mi wręcz niezbędna przy użyciu tego kapelusza, który wielbię. Po raz kolejny zmiana ust - wszystko mi się szybko nudzi. 

Czy Wy też się czujecie tak samo beznadziejnie jak ja? Szkoła doprowadza mnie do 'pod-depresyjnego stanu'. :-/


kapelusz - Bonjour Bizou
bluzka - Bonjour Bizou
żakiet - Bonjour Bizou
bransoleta -  Pretty N' Love
pasek - Pretty N' Love
spodnie - StarDesign
torebka - Original Future
buty - Nicholas Kirkwood







8 komentarzy:

  1. Bardzo bardzo mi się podoba. Fajne kolory i świetne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka dziwnie wygląda, ale stylizacja jest wspaniała! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie połączenie, nietuzinkowe. Ciekawy pomysł na założenie kapelusza ;) Po prostu fantastycznie.

    Tak, czuję się okropnie, też doprowadza mnie to do stanu pod-depresyjnego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam nie narzekam cd. szkoły
      stylizacja bardzo ładna, bardzo ładne połączenie, ale ten kapelusz wygląda jak wielki grzyb..

      Usuń
    2. Miał być wielki. Lubię ten wielki grzyb. :>

      Usuń
  4. Ja mam taki stan poddepresyjny jak mam zwlec się rano z łóżka.

    Stylizacja jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń