23 wrz 2012

Gdyby po Ziemi stąpały ideały.


Witajcie! 
Nie było mnie tu baardzo długo. Wiem, że szkoła to nie wymówka, jednak gdy posiedziałam dłużej nad niektórymi przedmiotami wyszło mi to na dobre :)
W piątek byłam w kinie na 'Jesteś bogiem'. Według mnie film nakręcony został bardzo dobrze. Jestem pod wrażeniem. 
Wczoraj z kolei siedziałam dosyć długo na sd, żeby ubrać w miarę ładnie moją doll, ale nie miałam kompletnie weny. Dzisiaj coś tam dodam i postaram się pojawiać tu częściej :)


Bluzka - Evening Falls
Sukienka (jako spódnica) - RIO
Buty - Stardesign Fashion (Designed by VeraDolls13)
Torebka - OTTO (Tak wiem, średnio pasuje)
Skarpetki - Bonjour Bizou
Pasek - Bonjour Bizou
Naszyjnik - Princes Protection Program


10 komentarzy:

  1. JESTEŚ BOGIEEEEEEEEEEEEEEM <3333333
    a stylowka ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie (jedynie torebka mi jakoś nie pasuje.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezbyt mi się podoba, ale źle też nie jest ;)

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny utwór, bardzo podobał mi się fragment filmu, w którym Magik to rymował swojemu dziecku.

    stylizacja fajna, taki kontrolowany kicz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, ale nie jestem przekonana do skarpetek. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, czekałam na Twój kolejny post :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie, darowałbym sobie naszyjnik i zmieniłbym torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, przerażają mnie tylko te skarpetki

    OdpowiedzUsuń