16 wrz 2012

When mountains crumble to the sea, there will still be you and me

Dzisiaj militarnie. Bardzo mi brakuje spodni moro na stardoll, więc postanowiłam zrobić je sobie sama. Efekty pozostawiam waszej ocenie. Użyłam niezwykle słynnej już koszuli z Young Hollywood, chciałam ją wykorzystać w nieco mniej elegancki sposób niż większość. Ciąg dalszy zabawy w StarDesign to wykonanie ćwieków do platform. 


kapelusz - Bonjour Bizou
koszula - Young Hollywood
pasek - Tingeling
spodnie - StarDesign
bransolety - Fallen Angel
kopertówka - Bonjour Bizou
platformy - Fallen Angel + Basics




17 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi sie twoja stylizacja. czy mogę zamowic spodnie i ćwieki? sa boskie! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zgłoś się u mnie w księdze gości. :)

      Usuń
  2. uwielbiam tą stylizacje! i znakomicie się wpisuje w trendy,
    jak zrobiłaś ćwieki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Zrobiłam je w StarDesign Jewelry.

      Usuń
  3. mega! - ale tatuaże (te niebieskie szczególnie) mi tu nie pasuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ale tatuaże nie muszą pasować - po prostu są. :)

      Usuń
    2. stardoll to nie świat realny. To są tylko pikselowe lalki, które można dowolnie modyfikować i ubierać. Jeśli jednak nie chcesz zdejmować tatuaży to myślę, że dobrze byłoby je zakryć jakimś blazerem.

      Usuń
    3. Mi się one podobają i nie musisz mi uświadamiać jaki to jest świat a jaki nie jest. Na pewno nie będę zdejmować tatuaży TYLKO ze względu na to, że tobie się to nie podoba.

      Usuń
  4. Ja od Kociarki takie spodenki moro kupiłam. :)

    Bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, ciekawie to wyszło. Udana stylizacja :)

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd jest ten niebieski tatuaż? Stylizacja bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, jak cudnie *o*, ja też mam bardziej rock'owy pomysł na tą koszulę ;) Jestem na prawdę pod ogromnym wrażeniem. Ćwieki i spodnie wyszły genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. KOCHAM TĄ STYLIZACJĘ ! ♥

    OdpowiedzUsuń