30 wrz 2012

And I Wait Without You

Przepraszam za długą nieobecność. Dzisiaj postaram się trochę nadrobić i poza tą stylizacją wstawić coś jeszcze.

Zestaw to takie pomieszanie stylów. Wieczne modne (i kobiece) czerwone usta i perły (bardzo mi się podoba zestawienie owej opaski z fryzurą, którą ma moja doll :) ), połączyłam z grunge'ową kurtką i koszulką z krzyżem. Dopełniłam to koronkowymi szortami i delikatnymi skarpetkami, można to określić elementami dziewczęcymi. Wisienką na torcie są okulary, które kojarzą mi się ze stylem Pin Up Girls.


opaska - Decades
koszula - Bonjour Bizou
bluzka - StarDesign
kurtka - Evil Panda
spodenki - Pretty N' Love
pasek - Gucci
okulary - Pretty N' Love
skarpetki - Killah
 buty - Bonjour Bizou





13 komentarzy:

  1. świetna stylizacja!
    chociaż krzyż na topie mógłby być czerwony :)

    mandaryna1996/PCstardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie to połączenie jakoś nie urzekło. Zdjąłbym perły i zmienił koronkowe spodenki i będzie świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. MEGA.
    jedyne co, to krzyż móglby mieć inny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie, zmień te wiejskie spodenki na inne i git :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodenki mi nie pasują, ale tak to mega. I wielki plus za U2 ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Piosenkę kocham!

    Stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń