3 wrz 2012

a we mnie samym wilki dwa, oblicze dobra oblicze zla, walcza ze soba nieustannie, wygrywa ten ktorego karmie

top- Rio
spodnie- it girls
buty- Velvet Orchid
łańcuch- pretty in love
okulary - it girls










Przepraszam że mnie długo nie było. Byłam 5 dni u cioci, gdzie internet był, ale ładował się wolno...
Jak już wróciłam, szybko się ubrałam i umalowałam i na już na fame. 
Jadłam w restauracji koło Luxtorpedy. :D
Z koncertu wróciłam, i była już 2.30.
A dwa następne dni to przygotowanie do szkoły i moi znajomi. 
Jestem uzależniona od naleśników. 

I jak szkoła? 



8 komentarzy:

  1. Podoba mi się.
    szkoła jak szkoła...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło fantastycznie. A o szkole wolę nie pisać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmienił mi się nauczyciel od wfu. Masakra.
    Ładna stylizacja, świetna piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi wfu, polskiego, matematyki, biologii, i jeszcze chyba czegoś tam nie pamiętam -.-.

      Usuń
    2. a w piosence zakochałam się na koncercie jak Hans i Litza śpiewali tą właśnie tą piosenkę na koncercie. kiedyś dla mnie była dobra ale nie słuchałam jej na co dzień

      Usuń
  4. Pięknie. Tęsknię za dawnymi ludźmi ze szkoły..

    OdpowiedzUsuń