21 kwi 2014

Tell me I'm your national anthem

O kurde, nic nie dodałem przez prawie 2 tyg., karygodne xD Niestety mam mało czasu na kompa, ostatnio zrobiłem sobie małą przerwę od niego i sd, co chyba widać. Chyba wyszło mi to na dobre, choć niestety nadal nie mam pomysłu na żadną fajną stylizację. Ta mi się średnio podoba, z wami też pewnie będzie podobnie, ale zobaczymy. Co do castingu to poczekam jeszcze kilka dni, ale kilka osób bardzo mi się spodobało, wiem nawet kogo przyjmę na bloga, zastanowię się jeszcze nad 1-2 osobami poza nią (nim ;>), na razie czekajcie spokojnie (:


turban RIO
shirt Archive
black tattoo Evil Panda
colorful tattoo Fallen Angel
bag Fallen Angel
pants Bizou
shoes Voile Holiday Boutique

15 komentarzy:

  1. chyba bym zdjęła opaskę, ale stylka genialna. bardzo mi się podoba połączenie tych dwóch wzorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie przypomniał mi się taki fajny czarny turban, ale już byłem w połowie notki i zrobiłem obrazek, więc nie chciało mi się zmieniać xD

      Usuń
  2. tez uwazam ze bez opaski lepiej, i nie lubię tych butow c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. we, te buty to chyba moje ulubione na sd xD

      Usuń
    2. choć są trochę dziwne, ja lubię takie nietypowe rzeczy :D znudziło mi się patrzenie na niemalże identyczne wzorce stylizacji z typowymi platformami, które sotykam w co 3 stylizacji ;p fajnie zestawione tutaj :3

      Usuń
  3. A jak dla mnie jest świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Inna opaska i będzie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. National Anthem <3
    Stylizacja świetna jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz te cudowne spodnie i koszulę :( Soo jealous :((
    Turban na czarny zmienić i będzie genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co innego na głowę, bo poza tym ślicznie. c;

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, ale pozbyłabym się turbanu.

    OdpowiedzUsuń