3 kwi 2014

Rock 'n' Roll Suicide

- top (sukienka) Herve Leger - spódnica Sea of Stars - kapelusz Tingeling - buty Bonjur Bizou - pasek Gucci - skarpety Pretty n' Love, PPQ - ozdoba Velvet Orchid -

Nie lubię pisać przywitań, ani tym bardziej pożegnań, więc... Kamizelke zagościło w moim sercu i ciężko mi stąd odchodzić, ale w końcu ten moment musiał nadejść, a im szybciej tym lepiej, prawda? Bardzo Wam dziękuję za każdy komentarz i radę dotyczącą stylizacji, bo było to motywujące, za miłe słowa, bo od razu robiło się weselej i za krytykę, bo uczyła. :) Trzymajcie się ciepło! 

21 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwól mi się zapytać Ciebie. Czy ty odchodzisz ze Stardolla czy tylko z tego bloga? ;d

      Usuń
    2. Podpisujemy się pod komentarzem Piotrka :)
      Stylka super - jak zawsze.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Tylko z tego bloga, bo na Stardoll trochę wchodzę. :)

      Usuń
    5. UFF c: Chociaż bez Ciebie i Magdusi smutniej będzie tu zaglądać :c

      Usuń
    6. UFF! Bardzo się cieszę, że tylko z tego bloga odchodzisz.

      Zapomniałem napisać, że stara (miałaś ją chyba dwa miesięcy temu na sobie XD) stylizacja jest świetna! :D

      Usuń
  2. Zabraknie mi tutaj Twoich stylizacji :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpierw Magdusia, teraz ty...ojoj :(

    OdpowiedzUsuń
  4. no nie miło sie robi :( szkoda. bardzo lubiłam Cię oglądać

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja genialna.
    Najlepsze osoby z tego bloga odchodzą. :'((

    OdpowiedzUsuń
  6. ehh... stypa po całości rozumiem.
    szkoda wielka :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba jedna z najlepszych jaką widziałam w Twoim wykonaniu !
    Szkoda że odchodzisz, byłaś jedną z nielicznych osób, których bardzo oryginalne stylizacje naprawdę mi się podobały :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Góra to dzieło Boga, całość świetna!
    Najpierw Magdusia, teraz Ty? :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja "na Gagę" :D
    Bardzo mi się podoba, elementy są świetnie dobrane, ale to wciąż nie mój styl.
    Szkoda, że postanowiłaś odejść :(
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że odchodzisz :(
    Stylizacja na wysokim poziomie, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń