22 kwi 2014

Calling all hearts

Witam. Część z Was pewnie  kojarzy moją osobę, ale jeżeli jestem komuś zupełnie obcy, to chcę byście wiedzieli, że mam na imię Patryk, urodziłem się w '98, ale uczęszczam do liceum, a na stardoll "ukrywam się" pod nickiem MeLolitka. Dziękuję Adrianowi, za możliwość pisania na blogu i mam nadzieję, że stylizacje, które będę publikował w znacznej mierze przypadną Wam do gustu :)

Teraz chcę Wam przedstawić moją pierwszą stylizację na tym blogu.

| Bluzka - Pretty n' Love | Bielizna - Mark Fast | Spódnica - Le | Kopertówka - Yh |
| Buty - Le | Blazer - Chanel | Pierścionki - Chanel | Kapelusz - Denim & Supply |


17 komentarzy:

  1. Tak myślałam, że się dostaniesz. (:
    Świetna stylizacja, o ile pamiętam to na Gladiatorki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie. Najpierw powstała stylizacja, a później zobaczyłem temat kolejnego etapu i pomyślałem, że genialnie się trafiło i wysłałem właśnie ją.

      Usuń
  2. Ciebie się nie spodziewałem. :D
    Fajnie, że będziesz tutaj pisać, stylizacja bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. 'Hola Chcia!
    Patryk tutaj, ten blog nie może być już lepszy. Moja torebka :( A stylizacja super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam ją już wcześniej, bosko Ci wyszło! Witamy w załodze, powodzenia :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak już wcześniej pisałam - jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak wlasnie myslalysmy, ze Ciebie przyjma, bardzo fajnie :)

    Stylka super, choc zdjelybsmy rekaw.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Ale najbardziej mnie zaciekawiło to zdanie "urodziłem się w '98, ale uczęszczam do liceum". Zacząłeś edukację o rok wcześniej, tak? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. *u* fajnie ze dołączyłes do załogi. Tez cos kombinowałam z ta spódnica na gladiatorki, ale nie wie jeszcze co wysle :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka świetna! :D Do tego ten tatuaż ^^

    OdpowiedzUsuń