18 kwi 2014

Dreams come slow and they go so fast

Ale mnie długo nie było, miesiąc, kiedy to zleciało? :o Aż się normalnie odzwyczaiłam.
blazer Rio, top Voile, kopertówka Decades, spodnie Denim & Supply, buty Bonjour Bizou

Edit od aga-agata: Sorki, że zawsze się każdemu wpieprzam w notkę z info, ale Dominiunia się chyba nie obrazi :D Chcę zakomunikować, że jeszcze mniej więcej do poniedziałku-wtorku nie będę miał stałego dostępu do internetu. Spokojnie, do najbliższego K-Weekly dam więcej nagród, aby wynagrodzić wam jego brak w poprzednim tygodniu :) Dziękuję redaktorkom za regularność i dodawanie notek w czasie mojej nieobecności :) Trzymajcie się ciepło i do napisania niedługo. (:

10 komentarzy:

  1. Kochamy 'Let her go' :)
    Ta piosenka jest taka wakacyjna!
    Stylka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz! Wracaj, bo robisz cudne stylizacje :)

    +kombinujesz dalej z twarzą? bo ja też muszę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yep, zgadłaś. Kombinuję i z twarzą, i z fryzurą, i z makijażem. Dawno mnie nie było, więc uznałam, że jakieś drobne zmiany wyszłyby na dobre.
      Myślę, iż jak na ten moment jest nawet okej, może w wolnej chwili jeszcze coś zmienię, okaże się w przyszłości :D

      Usuń
  3. Piękna stylizacja, a twarz jest super! :)

    OdpowiedzUsuń