26 kwi 2014

Пуля в сердце, мозг на дверцу, нимб и крылья oдеваем, белый плащик, душу в небо, cложим в ящик, oтпускаем

Od miesiąca nie mogę wymyślić żadnej konkretnej stylizacji, cóż za szkoda. Dlatego na razie (dopóki nie odnajdę właściwej drogi) nie spodziewajcie się ode mnie żadnych super stylizacji, nie mówiąc skromnie, że ta wyszła mi chyba całkiem ciekawie, pomimo początkowych wątpliwości xD
Muszę w najbliższym czasie złożyć papiery do liceum, co sądzicie o języku francuskim jako uzupełniającym?:)


hat & vest Bizou
blouse(?) Fallen Angel + Riviera + Anna Sui
skirt Archive
fringes(?) Tingeling
shoes Basics


14 komentarzy:

  1. Stylizacja wow.
    Nazwa posta - wat?
    Francuzki jest bardzo fajny :

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska. Co do języka, to też chciałabym się nauczyć c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Francuski jest piękny <3
    Stylizacja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszlo, a i tak czesto nie wstawiasz stylek :)

    Uzupelniajacy to 2 jezyk, tak? My wlasnie chcialysmy zamiast niemca wybrac francuski lub hiszpanski - ale tam, gdzie chcemy zlozyc podanie nie ma hiszpanskiego, a francuskiego uczy slaba nauczycielka... Wloski nam sie niezbyt przyda, niemca nie lubimy. A profil tez trzeba wybrac xD
    Jak poszly Ci testy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyrodnicze średnio, niby z chemii i gegry full, ale z bioli i fizy strzelanka :) matma dość łatwa, z angola podstawowego pewnie bd 100%, a rozszerzonego 2-4 błędy, humana na szczęście nie pisałem, bo jestem 2 razy laureatem z histy, zazdro, co?XD

      Usuń
    2. Przyrodnicze dali okropne! Wez, ta fizyka byla trudna xD Chemia nam poszla z gegra srednio, a biola chyba dobrze, ale np. ogarniam insuline tylko dlatego, ze babcia ma cukrzyce. Angielski byl latwy, my tez mamy 100%, a rozszerzony sie niestety nie liczy... Szkoda, bo by podnioslo ogolny wynik :D Eh, a idz Ty! Na szczescie polski byl zalosnie prosty, mamy 1 blad, historia tez w miare prosta, mamy 2-3 :D

      Usuń
  5. Fajna stylizacja. :)
    Co do francuskiego to myślę, że to dobry wybór. :) Ja jednak idąc do liceum wybrałam niemiecki, gdyż niemieckiego uczyłam się w gimnazjum, więc było mi łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym hiszpański raczej wybrała ze względu na prostotę - jeden z łatwiejszych. Byle nie rosyjski :)

    2 razy laureat z histy, ale zazdro :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się! Świetna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  8. aj liceum.. żebym to ja miała te problemy, a tu za rok matura.. egh.
    francuski? szczerze nie wiem,ale u nas akurat żałują wyborów, wydaje mi się że niemiecki i angielski bardziej się przydadzą. ;)

    a stylka vcakiem spoko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna stylka :)

    Ja bym postawił na niemiecki albo rosyjski.

    OdpowiedzUsuń