2 kwi 2014

Pożegnanie!


Bluzka - Rio
Spódnica - Alice + Olivia Tribute
Wrotki - Antidote
Skarpetki - Archive
Bransoletka - No Name
Naszyjnik - Nelly.com

Cóż, nie jest mi łatwo pisać tę notkę. I pewnie nigdy by nie było, ale w końcu kiedyś trzeba się zmobilizować.
Związałam się z tym blogiem bardziej niż myślałam. Ale wszystko kiedyś przemija. Tak więc było mi miło gościć tutaj.
Bardzo dziękuję Adrianowi za daną mi szansę rozwinięcia się na tym blogu. Dziękuję też Wam - czytelnikom, za wszelkie 
rady i opinie, a także za krytykę. Życzę wszystkim POWODZENIA! I być może DO ZOBACZENIA! :) 
P.S. Dziś mi nie zarzucicie, że to kiepski primaaprilisowy żart! :P 

16 komentarzy:

  1. A więc jednak? Oh no! Magdusiu nie zostawiaj nas, zostań z nami :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że odchodzisz :(
    Stylizacja bardzo fajna...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi przykro, że już odchodzisz :(((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę przyciężka ta stylizacja, niemniej szkoda, że odchodzisz...

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz nie wiem, czy być złym czy smutnym? :C
    Będzie mi brakować twoich stylizacji. :'(

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie spódnicy z kurtką ciekawe, w rzeczywistości pewnie wyglądałoby jeszcze lepiej.

    Szkoda, że Twojej twórczości już na żadnym blogu nie będzie, bo jesteś jedną z nielicznych stardoll'owych bloggerek, która realizuje zawsze szalone i niekonwencjonalne pomysły. Może do nas jeszcze wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejka, piękna nietypowa stylizacja.
    szkoda, będziemy tęsknić! ;) *podpisanapodhenedzią*

    OdpowiedzUsuń
  9. Już przegadałyśmy troche na ten temat, więc znasz moje zdanie :*
    Jak zawsze, cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia w życiu realnym!

    Śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wrotki od czapy, nie?

    Coz... Musialo kiedys to nastapic. Do uslysznia!

    OdpowiedzUsuń