14 kwi 2014

mint.








Jak zwykle nie zdążyłam na LE i zostało mi niewiele. 
Uznałam że ta i jeszcze jedna spódniczka najbardziej się nadają, to wzięłam. Ale zniekształca lalkę i był problem.  Byłam mega wkurzona. A teraz jestem smutna, bo mój pies ma bardzo ciężką operację :(
I kupiłam dziś różowe conversy za kostkę w swoim rozmiarze w lumpeksie za 15zł, jednak sa trochę zjechane więc nie wiem czy jest sie czym chwalić.

Sukienka & Spódnica LE
Buty nelly.com
Pasek Apres Ski
Okulary Special Offer
Top Pretty'n'love

8 komentarzy:

  1. Ciekawa, też mam tę spódnicę i jakoś nie jestem zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna. :)
    Odkąd moja koleżanka kupiła dwie pary conversów po pięć złotych (stan idealny, ta to ma farta :D) i ja zaczęłam patrzeć na lumpeksowe obuwie, ale do tego trzeba mieć jednak szczęście. + Trzymam kciuki za pomyślny przebieg operacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja ładna :)
    A co do psa to niech zdrowieje i niech ta operacja się powiedzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za 15 zł? Daj spokój, super cena!
    My właśnie zamówiłyśmy krótkie (bordowe) i nie znalazłyśmy nigdzie w sklepie taniej, niż 240zł...
    Stylka ok.

    My także trzymamy kciuki za psinkę, niech zdrowieje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylka!

    Mam nadzieję, że Twój zwierzak wyzdrowieje :)

    OdpowiedzUsuń