20 kwi 2014

Dark Paradise

Sukienka - Callie's Picks + Archive + Bonjour Bizou 
Torebka - Chanel Tribute + Sonia Rykiel Tribute
Buty - DvF

Wesołych Świąt!
Coś mi ostatnio kompletnie nic nie wychodzi i do niczego nie mam głowy. 
Nienawidzę głupoty i bezmyślności ludzi, o podłości nawet nie wspomnę. Niech mi ktoś wytłumaczy
jak można wyrzucić szczeniaka, który ma zaledwie 2 miesiące? Będę tępić takie zachowania za wszelką cenę...
Jeżeli ktoś nie szanuje zwierząt to jak będzie szanował ludzi? Chory jest ten świat, chore jest to dokąd on zmierza...
Mogłabym dłużej tak, ale mamy święta, więc kogo to obchodzi? Ważne żeby ludzie mieli co jeść i pić. W końcu w sklepach
od tygodnia kolejki kilometrowe... Nie wiem skąd takie myślenie, że jak święta to trzeba nakupić pełną lodówkę żarcia. 
Święta trwają całe dwa dni, a ludzie wariują jakby wojna miała być... A potem pełne kosze zepsutego jedzenia i ludzie 
chorzy z przejedzenia. Trochę umiaru wszystkim życzę i mniej słuchania tego, co dyktuje telewizja, internet i inne mass 
media. 




21 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja :)
    Dobrze piszesz, masowe wydawanie pieniędzy na zbędne rzeczy na święta jest trochę dołujące, potem jesteśmy przejedzeni a niektórzy nie mają co zjeść.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna. :) Nie podoba mi się fryzura (nie lubię jej, a tutaj to już mi kompletnie nie pasuje).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna. Całkowicie się z tobą zgadzam, niektórzy nie mają co jeść, a inni wyrzucają zepsute jedzenie. Tak samo nie rozumiem jak można wyrzucić takiego szczeniaczka, który w takich miesiącach szczególnie potrzebuje opieki, ludzie bez serca :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja mi się spodobała, ale zmień fryzurkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fryzurę uwielbiam i z pewnością zostanie ze mną na dłużej :)

      Usuń
    2. Bardzo ładna stylizacja, dla mnie fryzurka jest ok. To właśnie ona, oprócz zmienionej dzięki innym rzeczom sukience nadaje innego wyrazu stylizacji.

      Usuń
  5. Fryzura okropna, ale stylizacja jak zawsze fajna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybys napisala, ze ludzie sa okrutni, bo wyrzucaja zwierzeta i, ze mnostwo forsy wydaja na zarcie (choc czasem trzeba sporo kupic, duze rodziny duzo jedza) to wszyscy by zrozumieli, bardzo wszystko przezywasz, choc co do zwierzat masz racje ;)
    Stylka ok, ale kiecka oblesna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, a ja wolałam to inaczej ubrać w słowa. Bardzo wszystko przeżywam powiadasz. To mam stać i bezmyślnie patrzeć jak inni, choćby na krzywdę zwierząt? Bo właśnie to sugerujesz w tym momencie :) Niestety, ale bierna nigdy nie będę, taki typ człowieka ze mnie. Wolę działać niż bezmyślnie patrzeć. A co do sukienki to kwestia gustu, ja ją uwielbiam.

      Usuń
    2. A o jakim działaniu mowa? Nie chcę nic mówić, ale napisanie prężnej notki na blogu czcionką w rozmiarze, który można ledwo pod lupą dostrzec to jest może i działanie, ale bezproduktywne, bo tym zwierzętom w żaden sposób to nie pomaga...

      Usuń
    3. Sama szukałam temu szczeniakowi domu i zresztą innym też :) Poza tym poszukuję osób, które je wyrzuciły, bo podejrzewam, że to już nie pierwszy raz. I radzę dlatego innym się rozejrzeć, bo w potrzebie są nie tylko szczeniaki. A w dzisiejszych czasach brakuje ludziom empatii :) Piszę tak małą czcionką by nie zawalać notki całej. Jak ktoś zechce to przeczyta, bo w końcu w przeglądarce można powiększyć sobie obraz bez problemu :)

      Usuń
    4. Nie sugeruje nic oprocz tego, ze strasznie sie wyzalasz i moglabys to opisac mniej dramatycznie. Mam wrazenie, ze wg Ciebie swiat to tylko idioci. Nie chce, aby ludzie byli 'bierni' na krzywde zwierzat, ale pisanie o tym na blogu o sd w internecie niezbyt pomoze. Mozesz pomoc inaczej; udzielac sie w schronisku, pomagac mu poprzez dary i pieniadze, adoptowac psa/kota. Jesli to robisz - super, ale z tresci nie do konca wyszlo, czy Ty tego pieska znalazlas i jesli tak,'przygarnelas. Nie chce Ciebie obrazac, ale nie wystarczy pisac, trzeba tez cos zrobic ;)

      Usuń
    5. No widzisz, ale tak się składa, że ja robię :) Wyżalam się? Dobre sobie. Napisałam jedynie to, co myślę. Nie podoba Ci się to nie musiałaś czytać. W końcu blogi też są po to by pisać co się myśli. Opisałam jak chciałam, Ty mogłabyś to zrobić inaczej, ale ja nie jestem Tobą :) Nie pomoże? A może akurat osoba, która to przeczyta weźmie to sobie do serca i wspomoże np. schronisko? :) Internet nie musi tylko ogłupiać, może też pokazywać prawdę, do której mało kto przywykł. Owszem, pieska znalazłam i przygarnęłam, a potem znalazłam mu nowy dom, bo mam alergię.

      Usuń
    6. @Magdusia
      W takim razie zwracam honor, w notce o tym nie było :)

      Usuń
    7. @Heneda
      W porządku, ja się nie gniewam. Tylko po co od razu atak na moją osobę? :) Jeżeli napisałam taką notkę to widocznie niebezpodstawnie i miałam jakieś powody ku temu :)

      Usuń
    8. Moze, ale malo jest osob, ktore interesuja sie tym, co ktos innym mysli. Wystarczyloby, gdybys napisala, ze pomoglas temu psiakowi i, ze do tego zachecasz. Bo wyniklo z tego, iz zamiast pomagac... tylko o tym piszesz. Wspolczuje alergii, psy sa cudowne. Same czesto wspomagamy schronisko darami, kiedys tak samo jak Ty znalazlysmy nowy dom psu (biedna mloda labradorka zostala porzucona). Razem z rodzicami kilka lat temu adoptowalismy 1,5 roczna sunie i nie zalujemy :D

      Usuń
  7. Genialna stylka, choć włosy są po prostu szpetne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba, świetny pomysł na torebkę. :)

    OdpowiedzUsuń