10 sie 2012

When you go just know that I will remember you.


Jako że wszyscy robią stylizacje z nową kamizelką HB, postanowiłam że nie będę gorsza. Ogółem mało mi się podoba moje 'dzieło', ale od jakiegoś czasu nie mam weny, więc postanowiłam je opublikować.

Wczoraj pojechałam z przyjaciółmi do Warszawy pociągiem. Było całkiem fajnie, ale postanowiłam, że za rok pojadę wyłącznie w babskim towarzystwie, żeby pochodzić sobie spokojnie po Złotych Tarasach. :]



Bluzka - Special Offer
Kamizelka - Bonjour Bizou
Spódniczka - Only at KOHL's
Torebka - free
Buty - Pretty in Love
Podkolanówki - WOTW


8 komentarzy:

  1. Zawiało szkołą ;d
    Ale bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty brutalu! Jak mogłaś to zrobić! Przypominać o szkole pff huehueheu :D
    Zazdroszczę butów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście zawiało trochę szkołą, ale stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica i bluzka mnie wkurzają, a reszta super. :)

    OdpowiedzUsuń