24 sie 2012

A killer with the perfect weapons, crystal eyes, and a heart of coal



1.
top-  B. Bizou
spódnica - DvF
buty -Elle
pasek- Front Row 
żakiet- Moschino 


Prosto, świeżo i ładnie. 






2.
koszula- Tingeling 
spodnie- Special Offer 
pasek- PPQ
buty- Velvet Orchid
torba- PPQ

Jestem zakochana w butach, są genialne, proste ale ciekawe. :)



  PS. Dodaje dwie stylizacje, ponieważ nie wiem kiedy dodam następne, może jutro albo pojutrze albo przyszłym tygodniu.Nie będzie mnie chyba w domu.  

6 komentarzy:

  1. Obie stylizacje są naprawdę udane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje są fantastyczne, ale chyba 1 bardziej mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza ma cudne kolory, ale i druga jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwie stylizacje mi się podobają - w pierwszej kolory tworzące uroczą całość, a w drugiej szczególnie zachwyciło mnie połączenie paska z PPQ z granatowymi spodniami. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga stylizacje jest świetna, 1 też dobra c;

    OdpowiedzUsuń