29 sie 2012

I've got a little black book with my poems in

Ostatnio Adrian zasugerował (mało powiedziane) wstawianie większej ilości postów, w jaki sposób to zrobił każdy wie i nie będę tego komentować (oczywiście nie piszę tego złośliwie, ale zdecydowałam się o tym wspomnieć). :> Za parę dni zaczyna się szkoła i zaznaczam od razu, że nie będę mogła sugestii Adriana spełnić, gdyż mam zamiar wziąć się za naukę, a do tego przybędzie mi obowiązków. Co z tym Adrianie zrobisz? Nie wiem, sam zadecydujesz. :>
Abstrahując od tego przepraszam za ponowne wykorzystanie tych spodni, ale jakoś tak kolorystycznie połączyły się z chustką, że żal mi było tego zestawienia nie wykorzystać. Ogólnie rzecz biorąc - specyficznie, jak to u mnie zazwyczaj. :)


chustka - It Girls
kołnierzyk - Bonjour Bizou
bluzka - StarDesign 
pasek, torebka - Special Offer
spodnie - Young Hollywood
buty - Fallen Angel


Jeden z najbliższych mi utworów.



13 komentarzy:

  1. Tak trzymaj :D

    Stylizacja wywarła na mnie spore wrażenie. Zazwyczaj używasz ubrań, które strasznie lubię (i często też takich których nie mam, a bym chciał mieć). Jak zawsze wyszło fantastycznie i nic więcej chyba nie muszę dodawać ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement, a może dokładniej za komplementy, którymi mnie tak często obdarzasz, naprawdę miło mi, że kieruje je taka inspirująca osoba jak Ty. :) A jeśli spodnie są tą rzeczą, której nie masz, a chciałbyś mieć, to nie jest tak trudno ich znaleźć na sb, ceny zazwyczaj około 100 sd.

      Usuń
    2. Och, o spodniach też mówię, ale nie tylko. Często u Ciebie widzę świetne ciuchy, których za nic nie mogę znaleźć, a jak już to w kosmicznych cenach. Mówię np. o tej długiej spódnicy od A+O. To ja dziękuję za taki komplement ;)

      Usuń
  2. Świetnie Ci to wyszło, mnie jedynie drażni kołnierzyk.

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz, to że nie pojawił się od ciebie przez 5 dni ( od czwartku 23.08.2012r. do wtorku 28.08.2012r.) żaden post, bez wytłumaczenia, jest trochę nie halo, nikogo nie trzymam na siłę, jak masz zamiar pisać nadal co 5 dni, to wolę ci podziękować..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, rozumiem że zaczyna się rok szkolny, ale możesz co 2-3 dni coś wyskrobać, może nawet być bez tego opisu, tylko stylizacja, sklepy i muzyczka xdd

      Usuń
    2. Nie zdarzało mi się to jakoś często i myślę, że wstawiam posty dość regularnie, a co do tych pięciu dni to miałam wyjazd, może mój błąd, że cię o tym nie poinformowałam. :( w każdym razie postaram się wstawiać te 3 posty tygodniowo, jak nie będę wyrabiać to najwyżej odejdę. :)

      Usuń
    3. Ja nie lubię się wtrącać, ale ta sprawa wymaga interwencji. Nie chcę ingerować w Twój blog Adrianie, ale staż na blogu to nie praca. Redaktorzy nie dostają pensji, ani nic takiego. Nie mają określonych godzin ani dni pracy. Piszą tu dobrowolnie i to oni powinni decydować jak i kiedy chcą napisać. Robią to dla Ciebie za darmo. Należy się trochę wdzięczności...

      Usuń
  4. Wszystko świetnie się komponuję (; sama zrobiłaś tę bluzkę?

    OdpowiedzUsuń