30 sie 2012

The Dark Side Of The Moon

Dzisiaj także dodaję posta, bo nie wiem czy będę miała czas w ten weekend, dzięki moim ukochanym rodzicom, którym wymarzyło się sprzątanie i niewielki remont. Nie mieli kiedy się za to wziąć, tylko akurat przed samym rozpoczęciem szkoły... Jednakże mam nadzieję, że uda mi się na chwilę od nich uciec, a jak nie to pewnie wpadnę tu w poniedziałek. :)
Stylizacja  'taka o', prosta, że tak powiem, szału nie ma. Dobrym jej punktem są włosy projektu LadyRock07 z moimi końcówkami. :)


 czapka - Rio
okulary - Riviera
koszula - Versus
płaszcz - Frankie Morello
bransoletka - Pretty N' Love
spodnie - StarDesign by emusia14goth
buty - Fallen Angel + Basisc + Nicholas Kirkwood



8 komentarzy:

  1. Moi też zawsze coś wymyślą w nieodpowiednim czasie. A jak nie mam co do roboty to nic ode mnie nie chcą...

    Włosy są świetne i bardzo dobrze pasują do owalu Twojej twarzy. Końcówki nadają fryzurze charakteru. Stylizacja interesująca. Niue przepadam za zaprojektowanymi spodniami, ale tu komponują się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, ale na początku cię jakoś nie poznałam haha. Kocham LadyRock07 i jej projekty, niestety są drogie. Taa moi rodzice tę potrafią strzelić jakimś pomysłem w najmniej odpowiednim momencie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znudził mi się już deseń amerykańskiej flagi, chociaż tutaj jest OK...

    OdpowiedzUsuń
  4. suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuppppeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń