20 mar 2015

Oh, all my friends are turning green


Naszyjnik - Callie's Picks | Nausznica - MS.TQ | Torebka - Decades | Spódnica - Pretty in love | Bluzka - JetSet | Buty - Pretty in pink Heart Shop

   Czy ta piosenka może się znudzić? Z góry przepraszam za te włosy, nausznicę, że widujecie je cały czas, ale nie mogę znaleźć żadnej godnej uwagi fryzury i poza tym podoba mi się teraźniejsza, a ta ozdoba na ucho nie wadzi mi w stylizacjach. Ogólnie piątek, eh.... Mam nadzieję, że stylizacja się podoba :)


8 komentarzy:

  1. Świetne wykorzystanie tej koszuli, wyszło bardzo nieszablonowo!
    Czemu ja nie znałem wcześniej tej piosenki? Mega jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja, podoba mi się.
    Pamiętam, jak się mega cieszyłam, kiedy zaczęli puszczać tę piosenkę w radiu, bo znałam ją już dużo wcześniej i uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylka fajna :)
    Piosenka może się znudzić xd Polecam cały album DYLA jest super, polecam go przesłuchać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie lubie jak ktos zmienia twarz doll co stylizację ;) jest mega.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, spódnica jest piękna. :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Riptide <3
    Ladna stylka, wiosenna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica jest prześliczna, ukradłabym ci ją - a stylka piękna!
    "nausznica" czy jak-tam-to-się-nazywa i fryzura nie przeszkadzają mi wcale :))

    OdpowiedzUsuń