1 mar 2015

I don't wanna be your hero

Blazer - Antidote | Koszula - Archive | Torebka - Antidote | Jeansy - Pretty in love | Adidasy - Bonjour Bizou

 Czołem! Podczas tworzenia stylizacji miałam pomysł na górę, ale musiałam zaimprowizować z dołem. Nie wiem czy buty dobrze się komponują z resztą, więc chętnie przeczytam wasze opinie.  Tak w ogóle ostatnio mam zdecydowanie fazę na oglądanie filmów, szczególnie Oscarowych. Na moje szczęście Canal+ wyemitował wszystkie ubiegłoroczne filmy nominowane przez Akademie. Jeżeli mowa o tegorocznych wyróżnionych filmach to obejrzałam ,,Birdmana'' (któremu kibicowałam podczas gali) i ,,Boyhood''. Oba zapadły mi dobrze w pamięci. Dzięki ,,Boyhoodzie'' usłyszałam świetną piosenkę, której o dziwo wcześniej nie znałam. Polecam wszystkim :)





8 komentarzy:

  1. Mam mieszane uczucia co do stylki, ogólnie jest ciekawa, ale nie jestem przekonany co do butów.
    Słyszałem o "Boyhood" i koniecznie muszę go zobaczyć. Do tego gdzieś w tle zostały użyte LoveGame i Telephone więc muszę XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Faktycznie były wykorzystane, nawet pamiętam kiedy ;o

      Usuń
  2. Mnie się podoba, mimo że wszystko jest w nieco odmiennej kolorystyce. Świetny uliczny zestaw :)

    Co do Boyhood to nie obejrzałem do końca, bo zastopowaliśmy film z koleżanką i się zagadaliśmy, a potem musiała już iść do domu, ale do momentu, do którego obejrzałem podobało mi się. Najistotniejszy i najbardziej przyciąga uwagę fakt, że aktorzy starzeją się z upływem czasu i dzieje się to naprawdę, bez oszukiwania. Swoją drogą to ciekawy pomysł, żeby nagrywać film 12 lat, żeby ukazać proces starzenia się postaci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmieniłabym tylko buty, poza tym stylizacja cudowna. Szczególnie podoba mi się góra.

    OdpowiedzUsuń
  4. zamiast tych butów użyłabym ciemno-różowych szpilke, czy coś, poza tym genialnie!
    słyszałam o boyhood, ale dopiero po przeczytaniu komentarzy zorientowałam się, że to akurat o ten film chodzi :) jakoś nieszczególnie mnie ciągnie do zobaczenia go, ale podobno niezły.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawie to tu wygląda wszystko, jednak zmieniłabym albo buty albo torebkę i włosy. nie wiem sama, ale coś mi tu nie gra. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty bym zmieniła po prostu na jakieś inne sneakersy, bo ogólnie użycie sportowych butów w tej stylce to świetny pomysł. Tylko to wykonanie tych sneakersów... ;_;

    OdpowiedzUsuń
  7. mi sie niestety nie podoba :(

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń