22 mar 2015

I feel like they're talking in a language I don't speak

Nausznica - MS.TQ | Naszyjnik - Wild Candy | Blazer - Bonjour Bizou | Spódnica - JetSet | Torebka - LE | Buty - Callie's Picks

 Odkąd usłyszałam tę piosenkę w telewizji, stała się moją ulubioną. W stylizacji po raz kolejny możecie zauważyć frędzlowatą spódnicę, do której dobrałam ciekawy blazer. Bez naszyjnika stylizacja wydawała się mi nudna, więc nie mogło obyć się bez niego. Ku mojemu zdziwieniu stylizacja spotkała się z aprobatą wśród ludzi już na Stardoll, co nie zdarza się często w moim przypadku. Co wy sądzicie o stylizacji?


8 komentarzy:

  1. Jak dla mnie stylka jest genialna, chociaż ,żeby było bardziej po mojemu, dałabym sandałki z BB, ale, jak mówiłam, to tylko moja wizja tego outfitu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja wymiara! :)
    Coldplay <3 :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega jest ten zestaw c:
    A Coldplay kocham, tę piosenkę też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się niestety nie podoba :( nie lubię tej spódnicy wiec pewnie dlatego.

    OdpowiedzUsuń
  5. mrh, perfekcyjna, uparłaś się na spódnicę i wyszłaś na swoje!.

    OdpowiedzUsuń