6 mar 2015

A księżyc nadal się świeci..

 

Kocham nowe nelly, serio ;') wykupie chyba wiekszosc haha. A poza tym zarobiłam, to mogę a co!
Teraz przydałoby się ratować realną szafę więc dziewczyny zapraszam na wyprzedaż, link dam na dole.
Jutro śmigam sobie na spotkanie blogerek i w końcu zobaczę kochane dziewczyny! A poza tym kocham ten tekst z tą melodią, no bez kitu. Miło mieć takie utalentowane osoby u siebie w mieście, a te skrzypce uwielbiam od dawna. 


Płaszcz Chanel
Szalik, Buty Nelly
Top Amy Claire
Legginsy, Kapelusz Bbizou
 Torebka Royalty
 



6 komentarzy:

  1. Przyjemna dla oka, sam myślałem nad połączeniem płaszczyka i butów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, też mi się podoba połączenie szpilek z płaszczem :3
    Powiem siostrze o wyprzedaży, nie wiem dlaczego ale ona kocha vinted :v

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcz i buty wyglądają razem extra, ja nigdy nie wpadam na takie proste, ale efektowne połączenia. Całość bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :)
    My jestesmy splukane i z Nelly nici xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, buty idealnie pasują do płaszcza. I ten szal ładnie tutaj wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolorki, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń