10 mar 2015

indigo puff


sukienka Pretty n'Love | sandałki LE | kopertówka Callie's Picks | kostium Splash

Przepraszam Was bardzo, że stylki ode mnie rzadko się pojawiają, ale został mi jakiś miesiąc i trochę do egzaminów i w tym momencie zaczęłam panikować, bo oprócz perfekcyjnie opanowanej chemii i angielskiego nie ruszyłam nic. Wiem, że to nie matura czy sesja, ale mimo wszystko dosyć ważne testy, więc chcę się dobrze przygotować. :D
W ogóle, to nasz kraj jest super, termin przyjęcia do szpitala- sierpień...



8 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba, wcześniej nie widziałem tej sukienki, ale stylizacja z nią już czeka na publikację ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pati spokojnie, ja tam jeszcze nic nie ogarnęłam, love school♥ sliczny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna :) ja tam matura haha.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka jest genialna :v Stylka też :v

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kostium pod spodem nie do końca mnie przekonuje tutaj, ale reszta świetna, ta torebka i buty z sukienką, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawie, świetna całość!

    OdpowiedzUsuń