1 sie 2014

Cutout Dress





Dziwne. Stylizacja jak na mnie dość nietypowa. Są kolory, wzory i chyba trochę więcej wysiłku niż zawsze - nawet w makijażu. A tak poza tym, to straszliwie się nudzę i już łapie stresa, że za miesiąc szkoła i rok maturalny. Już możecie trzymać kciuki sa moją edukację z matematyki! Ehh.. chyba to już pisałam, czy nie? Gubie się, nawet nie wiem jaki dziś dzień tygodnia. Zbijanie bąków w domu przy kompie mi nie służy, fajni ludzie gdzie jesteście*? :< 

* U mnie w mieście nie ma fajnych ludzi. Wszyscy to debile i prawie nikogo tu nie lubię. Dziękuję, amen.


Buty LE
Sukienka Special Offer
Torebka Jean Paul Gaultier
Body Chain (HB) RIO

16 komentarzy:

  1. Gdyby nie fakt że moi rodzice pracują, nie odróżniałbym środku tygodnia od weekendu.
    Matematyka, piękny przedmiot, pocieszę Ciebie, teraz nowa podstawa programowa to matura będzie łatwiejsza - chociaż polski i losowanie pytań - liczy się fart.
    Co do ludzi, zapraszam do Trójmiasta *Gdyni*, tu naprawdę można poznać fajnych ludzi *mnie*, chociaż idiotów też się znajdzie trochę.

    Dobra, czytam te moje zdania i stwierdzam że matura z polskiego mi nie pójdzie.

    Co do stylizacji - strasznie słodko, wolę jak się nie starasz, wychodzi lepiej. xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie, dawno tak kolorowej gwiazdki nie widziałam. :)
    Też siedzę non stop w domu, ale to chyba bardziej wynik mojej aspołeczności, niż niedoboru fajnych ludzi (choć i to drugie prawdobodobne, bo w zestawieniu z innymi wychodzę dziwnie). Także rozumiem Twój ból. :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylka :)

    Ja też siedzę w domu raczej, mimo że gdybym chciał to mógłbym spotykać się z kimś codziennie. No cóż, mój lęk społeczny ze mną wygrywa i po prostu nie zawsze chce mi się wychodzić do ludzi (chociaż nie dziś, cały dzień spędziłem poza domem, sukces!). Jeśli chodzi o fajnych ludzi, to trzeba ich tylko dostrzec, naprawdę jest ich sporo wokół nas, po prostu większość z nich znamy tylko powierzchownie i zaraz oceniamy, a przecież każdy z nas zachowuje się nieco inaczej w gronie przyjaciół i osób, które ledwo zna.
    Ja od tego roku szkolnego mam 8 godzin matmy i 5 fizyki w tygodniu, so lovely!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie u mnie. 3/4 osób w moim wieku ma coś do mnie. I nie, nie ze względu na to że mnie znają i jakoś ich do siebie zraziłam. Żyją tym,co przekażą im inni. A jeden Ci zazdrości, nagada głupot to i wszyscy potem tak myslą. : ) Też nie zawsze lubię wychodzić, ale teraz akurat straszliwie się nudzę.

      Usuń
  4. Stylizacja bardzo fajna :)
    Ty przynajmniej mieszkasz w mieście i możesz kogoś wartosciowego poznać, mieszkanie na wsi to kara [*] :'))) Ja też przesiaduję albo przed komputerem albo przed telewizorem oglądając Ekipę z Newcastle, od wczoraj praktykuję także popołudniowe drzemki, polecam xD Na znajomych nie mam co narzekać, napiszesz do nich to są chętni by coś zrobić, ale czasem przesadzają (dwa tygodnie z rzędu jeżdzić nad jezioro rowerami...). :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam Cię, Nowa Sól to jak opuszczone miasto, na ulicy dalej centrum widać może 2-3 osoby podczas spaceru np. z psem : ) raczej nie ma tutaj wartościowych osób, wszyscy na jedno kopyto. Wolałabym nad jezioro, niż nic. Moje koleżanki powyjeżdżały a ja siedzę na dupie.

      Usuń
  5. ,,U mnie w mieście nie ma fajnych ludzi. Wszyscy to debile i prawie nikogo tu nie lubię. Dziękuję, amen.'', jeju, to tak samo jak u mnie XD
    Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też nie ma fajnych osób >.< Stylizacja jest śliczna *o*

    OdpowiedzUsuń
  7. U Dajany w mieście są tylko idioci (tylko!)
    A siedzenie przed monitorem to zło konieczne xD
    Czekam na mojego królika (u ciotki jest), będę miała z kim pogadać.
    A co do stylizacji, to jest świetna♥ (makijaż też)
    Celinelle

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, ja też przesiaduję w domu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny makijaż i stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie!
    Ja bym wychodzila, tylko nie mam z kim i gdzie iść, połowa mojej wioski to starzy ludzie i narkomani :')

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też nie za wiele wartościowych ludzi.
    Stylizacja jest śliczna, bardzo żywiołowa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się. Stylizacja ma w sobie to coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna stylizacja.
    Jak ja doskonale wiem o czym piszesz... Nie wiem w jak dużej miejscowości mieszkasz, ale moja jest mała i kompletnie nie ma co tu robić. Nie ma gdzie wyjść, co porobić. Nic. Na dodatek z przyjaciółkami bardzo rzadko się widuję, nie mają dla mnie czasu. Świetnie..

    OdpowiedzUsuń