17 sie 2014

8URODZINYGWIAZDKI # ULUBIONE CZ 1.



Zanim powspominam wam moje cudowne śmieszne stylizacje, chciałam wam pokazać swoje ulubione ciuchy i akcesoria - te dawniej i te dziś! Postanowiłam zacząć od 

Ulubione akcesoria dawniej.


Nie pokażę wam wszystkiego, ponieważ większość rzeczy już sprzedałam. Na początku lubowałam się strasznie w przypinkach, kratce a'la szachownica, czy różnych printach emo/kawaii. Moja doll nie wyglądała zbyt ciekawie - z tamtych czasów mam trochę paintówek i dwie pary czerwonych butów.  Potem była moda na vintage,  i bardzo lubiłam wszystkie swoje brązowe torebki i koturny hb. Był też okres łączenia trzech par butów z ćwiekami, których niemal nie ściągałam.


W swojej szafie trzymam wszystkie te rzeczy, ale zupełnie ich nie noszę. Jedynymi jak dla mnie godnymi uwagi są te trzy rzeczy ;-)


Ulubione dziś..


Chyba nikogo nie zdziwi część rzeczy które tu są, ponieważ noszę je bardzo często.  Najbardziej lubię biżuterię, sandałki z paskami i te przeźroczyste, tatuaże i nakrycia głowy. Wszystko ma takie surowe barwy, ale teraz takie lubię najbardziej.


LUKSUS DAWNIEJ & DZIŚ



Wiadomo, że dawniej królowało DKNY. I o tyle co torbe na ramię, buty z kokardkami i chusta w ustka były u mnie dość często, to i tak starałam się je zbierać.  Na drugim miejscu było ELLE, bardzo często używałam opaski na włosy.  Potem była moda na bandamkę, lity i safari scarf, popularnością cieszyła się też kokardka st Trinians którą uwielbiałam. 

Dziś? Dziś uwielbiamy tribute i LE. Nie mogę żyć bez szklanego puzderka, kopertówki z zamkami, okularów i tych cudownych wisiorków. Uwielbiam też kapelusz, ale nigdy nie pasuje mi do stylizacji. Chętnie noszę też torby DKNY i chunky scarf - uważam że to jedne z lepszych rzeczy na stardoll.



JA UWIELBIAM, A WY? ;-)
Jeśli ktoś chciałby wiedzieć skąd dana rzecz jest mogę mu napisać, jednak jest ich tu tak wiele ze nie bylam w stanie tego spisać :)

17 komentarzy:

  1. Świetny post i świetne akcesoria. :)
    Zwróciłam uwagę na paintowy czerwony szalik z pierwszego screena, bo widzę go po raz pierwszy. Jaka marka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że jest za starmonety i ma też białą wersję. To męski szalik i metka się nie ładuje :<

      Usuń
    2. Ten szalik pochodzi bodajże z Fudge Man lub Fudge, bo biały odpowiednik z tego co pamiętam ma na metce napis "Fudge scarf".

      A co do postu do bardzo ciekawy :)

      Usuń
    3. Dzięki, byłam po prostu ciekawa. :)

      Usuń
  2. Widac progress. Bardzo spodpbal mi sie post. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd białe czółenka z 3 obrazka, przedostatnie w rzędzie 2 od dołu?
    Fajny post :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mortal Kiss, ja swoje upolowałem za 170 sm kiedyś :p

      Usuń
  4. Miło się czytało, masz sporo perełek ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre rzeczy są fantastyczne, widać jak Ci się styl zmienił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny artykuł! ;)
    Na prawdę lubisz 'startową' kopertówkę? ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Postęp :D
    A ja o większości wciąż marzę, gratulacje. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super się czytało, każda lalka przechodziła taki etap:D ciekawy post:>

    OdpowiedzUsuń