24 sie 2014

WYNIKI NA KOMENTATORA MIESIĄCA!

Na początku przepraszam, że te wyniki pojawiają się pod koniec sierpnia.
Jak już pisałam, miałam kilka spraw na głowie. Poza tym były wakacje, a
ja nie zawsze miałam czas i ochotę na to, a przede wszystkim nie zawsze
miałam dość dobre samopoczucie (upały dały mi się we znaki totalnie).

A TERAZ NAJWIĘKSZA NIESPODZIANKA DLA WAS
I MOJE LEKKIE SZALEŃSTWO (mam nadzieję, że
taki obrót sprawy nie będzie Wam przeszkadzał). 
POSTANOWIŁAM NAGRODZIĆ 4 OSOBY!

Powyższe doładowanie otrzymują:
* Heneda
* Uplooad
* Weronikao99
* nivea11

Po nagrody zgłaszacie się na moje konto, ewentualnie na gg: 10164225 :) 

To nie wszystko. Dziękuję wszystkim, którzy stale bywają na blogu i komentują
nasze notki. Pamiętam o Was jak najbardziej, pamiętam kto komentuje systematycznie
od lipca i dłużej i na Was też czeka nagroda. A wszystkiego dowiecie się na początku
września :) 

13 komentarzy:

  1. To dalej będziesz dodawać stylizacje jak będziesz w klasie maturalnej? :D
    Wielkie gratulacje dla 4 osób! Z pewnością zasłużyli na takie super nagrody! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, raczej nie. Ale nie rezygnuję z oglądania stylizacji na moim ulubionym blogu i też nie rezygnuję z nagradzania ludzi, którym to się należy :)

      Usuń
  2. Oooooo matko!!!!!!!!!! Dziękuję ♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo, jestem na kamizelke od bardzo dawna i nie komentuję bloga dla zysku, chociaż przyznam, że miło jest czasem dostać jakieś wynagrodzenie, nawet za tak drobną rzecz jak komentowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! ♥ Komentuję od dawna już systematycznie i nie spodziewałam się w sumie tego. Wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spodziewałem się D: Bardzo Dziękuję D: Komentuję chyba najkrócej z wszystkich komentujących na bieżąco, więc nie wiem czy tak zasługuję D:
    Gratuluję pozostałym :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję, zdecydowanie zasłużyli :)

    OdpowiedzUsuń