25 sie 2014

Ghost



Leżę sobie i oglądam VMA, kozacko.


15 komentarzy:

  1. JesTem ciekaw jaką oglądalność w tym roku VMA miało. :0 Pewnie dużą po zeszłorocznym występie Miley. :0
    Stylizacja bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tym razem 15minutowy występ Bey :o

      Usuń
    2. No, chyba jej najlepszy performance ever, zdecydowanie przebiła medley Justina D:

      Usuń
    3. +Miley znowu w centrum uwagi, za tę akcję z bezdomnym facetem. Teraz tylko zgadywać czy to gest z dobroci serca czy zabieg PR.

      Usuń
  2. Coś mi się wyjątkowo nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie. :)
    tez oglądałam, trzy godziny na kanapie haha (przerwy po każdej nominacji, boze)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te przerywniki mnie strasznie irytowały XD ale też obejrzałam całość

      Usuń
    2. mam już dość zwiastunu Faking It XD

      Usuń
    3. oj tak, ale mnie w tv aktualnie bardziej irytuje reklama 'back to school' kappahla, to dopiero horror, doprowadza mnie do szału :( z nowych seriali na mtv na pewno fajne Finding Carter (obejrzałam wszystkie 8 odcinków, jeszcze wyemitują 2), polecam! Faking It raczej nie będę oglądała XD zajeżdża beznadzieją

      Usuń
  4. Tym razem średnio mi się podoba :(

    OdpowiedzUsuń