4 sie 2014

SuperLove


spodnie GV | bluzka Basics | szpilki LE | torebka The Wanted (darmówka) + Callie's Picks + SLP + Evil Panda

Po prawie dwóch tygodniach wracam, wyjazd udany, ale z powrotu do domu też jestem zadowolona. Miło we własnym łóżku, a nie w przyczepie campingowej (bo mimo, że największy możliwy model, to i tak niewygodnie i brakuje przestrzeni XD). W piątek znowu wyjeżdżam, ale może tym razem coś zaplanuję. Przegapiłam LE i tak jak przy ostatniej kolekcji, nie kupiłam zupełnie nic. Czuję pustkę XD 
Torebka wyszła dziwna, więcej się nie biorę za diy, bo (jak widać) słabo mi to wychodzi haha.



11 komentarzy:

  1. Stylizacja fajna, ale buty mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kokarda mi tu nie pasuje, reszta super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta torebka bez kokardy byłaby super :p A stylka fajna, lubię te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kokarda na torebce mnie nie przekonuje. Reszta wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja sama wsobie ładna, ale ta kokarda na torbie zbędna :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka jest fajna, jedynie zmniejszylabym trochę kokardę lub ja zdjęła. Poza tym jest dobrze c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też nie przekonuje kokarda na torbie, ale cała stylizacja bardzo ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brakuje mi czegoś u góry :)

    OdpowiedzUsuń