17 lut 2015

Important monologue.

 
Wiem że część nie znosi tej peleryny, a część ją uwielbia. Mi wizualnie bardzo się spodobała, jednak w stylizacji była dosyć trudna. Jakoś jednak udało mi się wybrnąć i powstał nowy ouftit. Gwiazdka przy okazji zmieniła też swoje włosy, ale nie wiem na jak długo.  

Zastanawiam się co mogłabym dla was zrobić, żebyście częściej komentowali posty? Wprowadzić nowe działy, loterię, nagrody dla komentujących? Nie mam zupełnie pomysłu a jednak mam wrażenie ze troszkę się wam nie chce. A przecież to tylko sekunda, która dla nas znaczy bardzo dużo... Naprawdę nie chciałabym żeby Adrian zamknął bloga.

A tak w ogóle to byłam dzisiaj na badaniach EKG i w piątek idę do szpitala na zabieg. Mam nadzieję że nie będe musiała spędzić tam weekendu, bo dopadła mnie niesamowita wena twórcza i chciałabym ją wykorzystać w każdy możliwy sposób - mam już plany na stylizacje, na realny blog modowy, a także na nowe aranżacje w apartamencie czy po prostu pomysły na zdjęcia, ale takie z dziedziny typowo fotograficznej. Chciałabym bardzo wrócić do robienia zdjęć, ale nie mam komu. A tak w ogóle pojawił się nowy post z nowościami z wyprzedaży na Tynkaa Blog. 

Torebka Bbizou
Płaszcz Pretty'n'love
Top Pretty'n'love (niedostępny)
Spódnica Archive
Buty Mortal Kiss

Moja wena z dzisiaj, wyniki EKG :-)

7 komentarzy:

  1. bardzo ładna stylizacja, ja ten sweterek lubię, gdy tylko zobaczyłam zapowiedź kolekcji, już wiedziałam, że musze go mieć :D w tym zestawie jestem zachwycona tą torbą, wcześniej nie dostrzegałam jej potencjału :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię ten cardigan i mistrzowsko sobie poradziłaś - nie ma prawie czerni, a wcale nie jest mdło czy na siłę <3
    Co do komentujących - to nic nie sprawdza się tak jak nagrody rzeczowe czy kasa. Ja bym komentował bez tego i tak, ale jeśli zależy Ci też na większej liczbie udzielających się osób to myślę, że to na samym początku jedyne wyjście. W grę wchodzi też reklama na jakimś blogu z nowościami - a ceny reklam ostatnio mocno zleciały w dół. To mogłoby pomóc i ucieszyłbym się, bo lubię kamizelke i wiem, że bardzo się staracie, a nic nie sprawia większej radości w dodawaniu postów niż sporo komentarzy i różne opinie na temat wstawionej pracy. Trzymam kciuki. W ogóle to caramel i kamizelke partnerują (partnerowali - bo po zamknięciu bloga przez Adriana usunąłem kamizelke z zakładki u nas podczas porządków na blogu, ale to zawsze da się cofnąć :p), więc możnaby zorganizować coś razem, ale wydaje mi się, że same loterie międzyblogowe dają raczej nowych obserwatorów, rzadziej komentatorów... Ale się rozpisałem xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomyślę, bo mam zamiar porobić porządki na innych kontach więc może i na loterię się coś znajdzie.

      Usuń
  3. Ja nie wiem jak pomóc xD Nie mam bloga i nigdy nie miałem więc ciężko mi coś doradzić xD
    Stylka fajna, ale płaszczyka i tak nie lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zaliczam się do osób które uwielbiają ten płaszcz :) Sama stylizacja bardzo delikatna i ciekawa :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny outfit, ten plaszcz ma cos w sobie!
    Ekg... Nie strasz mnie, bo ja chyba tez powinnam sie zapisac, ale chyba za bardzo sie boje x.x Mamy nadzieje, ze wszystko sie uda i pojdzie po Twojej mysli. My tez lubimy robic zdjecia, ale tylko w wakacje, gdy nic nas nie przytlacza. No i najfajniej robi sie zdjecia niesamowitej architekturze i przy pieknej pogodzie ;)
    + My staramy sie komentowac. Moze nie od razu, ale jednak. O komentatorow trudno, my same mamy tylko z 3 komentarze. Ale chyba czesto dodawane posty i jakas reklama zacheca, malo jest teraz fajnych blogow ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja i ciekawe zdjęcie! Mnie się podoba ten płaszczyk. :>

    OdpowiedzUsuń