21 lut 2015

Bottle green with black.


Wróciłam ze szpitala. Wczoraj oczywiście dostałam laptopa koło 17stej i już niewiele zdążyłam kupić. Jednak chciałam i torbę i narzutkę, oraz okulary damskie więc o tyle dobrze że udało mi się kupić. Szkoda tylko, że są takie zielonkawe ;/  Miałabym jeszcze legginsy, ale gdy trzymałam je w koszyku ktoś mi je wykupił. Poza tym to jestem mega słaba, trochę mnie piecze, prawie ciągle śpię lub jem. 


Torba, Narzuta, Okulary LE
Buty Callie
Futerko Callie (lub dawniej HB)
Kapelusz & Legginsy BBizou
Bluzka AmyClaire
Kopertówka w roli portfela DVF (była chyba też w Callie)

5 komentarzy:

  1. Zdrowiej szybko ^_^
    Stylizacja fajna :) Ja też mało co zdążyłem kupić, też kupiłem kilka tych zielnkawych ubrań, ale mam już na nie sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj do zdrowia :)
    Stylizacja ideolo, bardzo podoba mi się wykorzystanie torby i kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny plaszcz, swietna stylka!
    My na nic sie nie zalapalysmy xd
    Trzymaj sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta narzutka jest świetna i żałuje ze jej nie kupiłam :( Stylizacja genialna

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń