26 lut 2015

Here she is

 Witam! Kłaniam się nisko wszystkim czytelnikom Kamizelke. Mam na imię Magda. Na Stardoll nazywam się Zeszyteres. Jestem bardzo podekscytowana z racji tego, że od dzisiaj mogę dodawać swoje stylizacje na tym blogu. Nie mam wiele do dodania. Mam tylko nadzieję, że wniosę na bloga coś nowego, od siebie. Mam na myśli porządną dawkę dobrych (daj Boże) stylizacji oraz muzyki. Oto moja pierwsza, premierowa stylizacja:
Top - Callie's Picks | Spódnica - Chanel | Torebka - Archive | Buty - Archive

7 komentarzy:

  1. cudowna <3 chociaż jeszcze cudowniejsza byłaby z dłuższą fryzurką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również Cię witam, powodzenia. :D
    Genialny set, bezbłędne użycie spódnicy!

    OdpowiedzUsuń
  3. idealnie dopasowane :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  4. Boga nie ma, więc raczej Ci nie da XD
    Stylka fajna, dobre wykorzystanie spódnicy chanel.
    Piosenka jedna zmoich ulubionych z BTD, ale już mi się strasznie ten album przejadł. Wszędzie było go za dużo :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na początek bosko - ta bluzka i buty jakby stworzone dla siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. To świetnie, że tutaj piszesz! Genialna stylizacja, ta spódnica jest bardzo trudna do wykorzystania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witamy, powodzenia życzę! Udany początek :)

    OdpowiedzUsuń