10 lis 2014

Tak nas kochają, że kasę zabierają

Blazer - ELLE | Kombinezon - ELLE | Bluzka - It Girls | Buty - CP | Torebka - CP | Naszyjnik - Rio

To miał być świetny dzień, miałam kupić sobie ss, zmienić te brzydkie oczy i zaszaleć w bazarku. Skończyło się na zeżarciu kasy z telefonu, a ss ani śladu. W dodatku napisali mi w wiadomości, że wysłałam błędnego sms'a. Napisałam do tej firmy ZONG, to kazali mi podać kopię e-bilingu. Super, skąd ja niby wezmę ten biling?! Wiem, że jestem tu od nie dawna, ale jeśli nie odzyskam kasy, którą mi zabrali, to odejdę ze Stardoll. Mam już szczerze tego dosyć. Wieczne okradanie, coraz wyższe ceny, a teraz żeby kupić większość rzeczy trzeba być ss. Szkoda, bo lubiłam tą grę.


12 komentarzy:

  1. miałam ten sam problem, również z zong! dzwoniłam do nich, oczywiście na marne, sprawa się nie wyjaśniła, stardollarów nie odzyskałam i nie odzyskam. współczuje ci, wiem co to znaczy doładować sporą sumkę nie utrzymując sd. udało mi się też dojść, że to poniekąd wina mojej przeglądarki- opery. taka sytuacja zdarzyła mi się dwa razy i za każdym przyszedł sms zwrotny potwierdzający zapłatę, ale na stronie internetowej nie było przekierowania do stardoll i nie wyświetlało mi się tzw pokwitowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale nie odchodź z tego powodu ze sd! kolejnej barwnej osobowości i świetnej stylistki w naszej polskiej, stardollowej blogosferze było by mniej. ostatnio tyle świetnych użytkowników się wykruszyło... ktoś w końcu musi tu pilnować porządku! :D

      Usuń
    2. Dziękuję za miłe słowa, chociaż jest wiele lepszych polskich stylistek na Stardoll ode mnie ;)

      Usuń
  2. Mnie raz okradli na 25zł :D Pamietam to do dziś, też miałem zaszaleć i wgl. a wyszło, że przez tydzień nie wchodziłem na stardoll. XD
    Stylizacja świetna, nie odchodź :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Foch ta tydzień XD Może nie odejdę, jeszcze przemyślę sprawę :)

      Usuń
  3. Mogę tylko współczuć, mnie się nigdy tak nie zdarzyło. Stylizacja bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję Ci, miałam podobną sytuację.
    Stylizacja świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem na stardoll 8 lat. Parę razy zabrali mi kase, a ss nie dostawałam. Jednak w paru przypadkach przyszła bo jakimś czasie, ale nie zawsze. Nie załamałam się. Stardoll był super przez te 8lat, ale czas chyba w końcu przestać ładować cały czas. ;) a stylka boska

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się sytuacja już zdarzyła nieraz :-)
    Stylizacja okej, ale mnie nie powala.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przemyśl tą decyzję bardzo dobrze i nie odchodz! Nie od Punci i reszty! Szczerze mówiąc mi jeszcze się nie zdarzyła taka sytuacja, ale to nie powód, żeby odchodzić, może nie kupuj na razie tego ss przez ten termin za ile chciałaś go kupić, a później sobie normalnie doladuj? :D Nie wiem czy mnie zrozumiesz XD
    Stylizacja jest świetna C:

    OdpowiedzUsuń
  8. super stylizacja, mi też się raz zdarzyło też chyba na jakieś 25 zł, też walnąłem focha i nie wchodziłem przez kilka dni XD a tak to jak mi jest potrzebne to ładuję tylko za 10 zł przez daopay i nie mam problemów :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten szary smutny blazer do kolorowej reszty nie do końca mi pasuje, ale cała reszta ładniutka :p

    OdpowiedzUsuń